• Anonym (Bullfitta 4-ever!)

MÅSTE träffa kvinna med BULLFITTA!

Hejsan!

Blir så vanmäktigt kåt av bullfittor och har bestämt att min nästa måste ha en stor och fin bulle mellan benen.

Hur ska jag göra, spana på stranden i sommar och försöka närma mig kvinnor med bullfittor?

Är ju bara där de är synliga.

Någon mer här som dyrkar bullfittor och som kanske kan ge mig tips?

Tack på förhand!

• Svar på tråden MÅSTE träffa kvinna med BULLFITTA!
  • Anonym (?)

men vad fan måste folk skriva så himla plumpa inlägg. Grow up!

Anonym (?) skrev 2017-06-11 15:32:22 följande:

men vad fan måste folk skriva så himla plumpa inlägg. Grow up!

Ok, vi gillar kanske olika?
  • Anonym (E)

Med det språkbruket och synsättet ska du vara glad om du hittar en tjej överhuvudtaget. Man blir ju snustorr för mindre.

• Anonym (Påklädd)

Det är sådana som du som gör att många kvinnor inte vill visa sig offentligt i badkläder. Det finns kontaktsajter på nätet för folk med specifika preferenser. Använd dem istället för att glo folk i skrevet!

Anonym (Påklädd) skrev 2017-06-11 16:10:24 följande:

Det är sådana som du som gör att många kvinnor inte vill visa sig offentligt i badkläder. Det finns kontaktsajter på nätet för folk med specifika preferenser. Använd dem istället för att glo folk i skrevet!

Glor inte. Kan uppföra mig.
  • Anonym (Mysig bulle)

Har märkt av egen erfarenhet att har kvinnan en bullfitta så har hon oftast också en streckfitta. Dessutom upplever jag dessa betydligt tajtare än en fladderfitta.

Tips att hitta dessa gosiga bullar är att träffa en kurvigare kvinna med större lår, rumpa och höfter. En kvinna runt BMI 24-26 är perfekt. Självklart kan man träffa en ännu större kvinna om man tänder på det, vilket är garanterat en bullmus.

Anonym (Mysig bulle) skrev 2017-06-11 16:26:01 följande:

Har märkt av egen erfarenhet att har kvinnan en bullfitta så har hon oftast också en streckfitta. Dessutom upplever jag dessa betydligt tajtare än en fladderfitta.

Tips att hitta dessa gosiga bullar är att träffa en kurvigare kvinna med större lår, rumpa och höfter. En kvinna runt BMI 24-26 är perfekt. Självklart kan man träffa en ännu större kvinna om man tänder på det, vilket är garanterat en bullmus.

Tack för din vetenskapliga rapport!
    Ska ut och söka. Börjar på ICA ikväll!
  • Pentra
    Anonym (Bullfitta 4-ever!) skrev 2017-06-11 16:31:11 följande:
    Tack för din vetenskapliga rapport! Ska ut och söka. Börjar på ICA ikväll!

Inte för att jag tror att jag ligger i farozonen; men skall ändå göra mitt bästa för att ha hunnit handla färdigt på ICA, och tagit mig hem, i god tid innan dess...
    Pentra skrev 2017-06-11 16:56:02 följande:

Inte för att jag tror att jag ligger i farozonen; men skall ändå göra mitt bästa för att ha hunnit handla färdigt på ICA, och tagit mig hem, i god tid innan dess...
    Kom nyss från ICA, men glömde bort att kolla på mulliga kvinnor.

Stranden är bättre!
  • Aikido

I detta delikata ämne tror jag starkt på att man är sin egen lyckas smed.

Sök efter recept på nätet. Tror inte du behöver gå någon yrkesutbildning för att lyckas.

Svar på tråden MÅSTE träffa kvinna med BULLFITTA!