bixi skrev 2018-01-04 15:43:53 följande:
[quote=78334636][quote-nick]Seb81 skrev 2018-01-04 14:33:58 följande:[/quote-nick]
Ja, jag har 3 barn från ett tidigare föehålllande, en abort för 1000 år sedan & ett missfall. Min sambo har inga barn men det var han jag fick missfallet med. De hittar inga fel på mig, dock att viskositeten på min sambos spermier är seg, vilket gör att de inte kan simma lika lätt!
Du, barn? Hur mår Du nu? Jag är helt hundra på att jag inte är gravid :(
[/quote
Jag har inga barn och har aldrig varit gravid så jag vet inte hur det känns. Än så länge så har de inte hittat nåt fel förutom att jag inte har regelbunden ägglossning. Sambon har inte gjort några tester men hans ex hade 2 missfall med honom. Min gin ringde idag och bekräftade ägglossningen. Känner stark pms (som alltid). Känns som att mensen kommer när som :/ ska du göra test imorgon eller ska dy vänta nån dag till? Hur mår du? Hur känner man när man är gravid? :) (jag vet att det är väldigt individuellt)
Vad bra att du hade äl, det ör ju positivt!! :) Håller tummarna!!
Jag har mått väldigt olika, men med mitt senaste (som är missfallet med min sambo) mådde jag skit dåligt. Jag kände redan 10 dagar innan mens att jag var gravid. Var yr, halsbränna, illamående, magvärk i livmodern, bakfull varje dag hela dagarna, uppblåst mage delux & huvudvärk. Började till & med spy mot slutet men fick missfall i v 9+2 :( Det var fruktansvärt! Värsta tiden i mitt liv :( :( Med mina grabbar så kände jag typ inget, jag såg på brösten (ådriga, svullna & mörkare) och var trött men inget mer. Men det var ju en annan pappa så det har säkert betydelse oxå! Så det är väldigt svårt att säga hur man mår när man är gravid tyvärr, det är så olika.
Mina bröst efter jag började med Letrozol är ådriga och svullna varje gång, så varje månad tror jag att jag är gravid hahah. Men jag har slutat att leta tecken för jag tror att jag är gravid varje jävla gång hahah!
Jag väntar nog att testa mig eftersom jag känner på mig att jag inte är gravid, tar ett test på lördag för att vara helt säker! Om inte mensen kommit då...
Jag funderar på att låta kroppen vila en kur Letrozol, är det dumt tro? Har hört att kroppen går på högvarv om man äter många kurer, att den kan behöva vila.
Men känner du dig annorlunda nu eller?