Vi ska gifta oss i hemlighet!
Jag måste bara få berätta detta för någon, eftersom jag är så uppspelt! På lördag är det drop in-bröllop i vår kommun. I måndags pratade diskuterade jag det med några vänner, helt planlöst.
Men en stund senare ringde jag min sambo och sa, ska vi inte göra det, slå till och gifta oss nu?! Och han var med på det! Vi skickade in hindersprövningen samma dag och efter lite samtal hit och dit så har de löst det så den är godkänd nu Så vi ska gifta oss på lördag! Ingen vet om det, (förutom en kompis som ska vara fotograf).
Vi har såklart pratat om att gifta oss tidigare, men det har aldrig blivit av, och vi har inte vetat i vilket forum, eftersom vi har komplicerade familjeförhållanden så känns det inte självklart att bjuda hela släkten... Nä, detta känns helt rätt och så spännande! Jag kommer köpa blommor till buketten imorgon, och sen är allt fixat! Vi har finkläder vi trivs i och jag kommer ha min mormors brudslöja Det kommer vara vi och vår treåring som åker tillsammans till kyrkan! Efter ceremonin äter vi tårta och dricker cider, innan vi ska på eftermiddagsutflykt med familj och några vänner, och då släpper vi bomben!
Detta blir bra det :) <3