Orka jobba?
Hej
Tänkte höra hur många av er som orkar jobba på som vanligt i början av graviditeten, alltså innan v12?
Jag mår extremt dåligt redan och jag har ett väldigt tungt arbete, arbetar natt i hemtjänsten.
Hej
Tänkte höra hur många av er som orkar jobba på som vanligt i början av graviditeten, alltså innan v12?
Jag mår extremt dåligt redan och jag har ett väldigt tungt arbete, arbetar natt i hemtjänsten.
Funkade inte för mig då jag spydde och mådde/mår illa hela tiden. Ska jobba 50% nu är i vecka 12.
Jag har jobbat på som vanligt fram till v. 32, efter det här jag fått högt blodtryck och mått sämre men planerar att jobba fram till v 36.
Jag jobbar som vårdare på äldreboende, en del av de tyngre sysslorna har jag fått avstå de senaste veckorna, och fått fysiskt lättare arbetsuppgifter.
Ts:finns det möjlighet till anpassade sysslor inom hemtjänsten, kanske byta till dagtid?
Funkade inte för mig då jag spydde och mådde/mår illa hela tiden. Ska jobba 50% nu är i vecka 12.
Jag har jobbat på som vanligt fram till v. 32, efter det här jag fått högt blodtryck och mått sämre men planerar att jobba fram till v 36.
Jag jobbar som vårdare på äldreboende, en del av de tyngre sysslorna har jag fått avstå de senaste veckorna, och fått fysiskt lättare arbetsuppgifter.
Ts:finns det möjlighet till anpassade sysslor inom hemtjänsten, kanske byta till dagtid?
Jag brukar vara dödstrött de första veckorna, så jag har i princip kommit hem, ätit och sen somnar och sovit tills det är dags att gå till jobbet. Inte roligaste frun/morsan i stan direkt Men det har gått över.
Jag brukar vara dödstrött de första veckorna, så jag har i princip kommit hem, ätit och sen somnar och sovit tills det är dags att gå till jobbet. Inte roligaste frun/morsan i stan direkt Men det har gått över.
Jag mådde prima så jag jobbade enda fram till bf ????