Någon som tagit bort en leverfläck med laser?
Vill höra era erfarenheter! Är sugen på att ta bort en fläck i ansiktet.
Gör det ont? Har ni någon klinik att rekommendera?
Vill höra era erfarenheter! Är sugen på att ta bort en fläck i ansiktet.
Gör det ont? Har ni någon klinik att rekommendera?
Jag har tagit bort många. Förr var det jättevanligt att de tog bort allt som var i vägen eller man tyckte var missklädsamt. Men nuförtiden kostar ju allt så förfärligt och alla hudkliniker snålar..så man får bekosta själv.Men testa först genom landstinget och säg att du lider av det så kan det funka. Finns en vid Odenplan som är lätt att få tid på. Laser känns inget alls. Luktar lite bränt och kan bli ett litet ärr men knappt synbart. De ger en liten bedövningsspruta innan de bränner..bara ett stick.
Jag trodde inte man tog bort med laser längre, eftersom de då inte kan kontrollera om leverfläck är malignt eller inte?!
Jag har tagit bort en leverfläck med laser i ansiktet. Kollade först med landstinget, men de sa nej eftersom de tydligen kunde se på den att den inte var farlig. Jag gick därefter och tog bort den privat med laser. Laser var ett alternativ för ju min leverfläck eftersom på grund av utseendet var det mycket osannolikt att den var farlig. Jag tyckte inte att det tog ont och det läkte bra. Kostade ett par tusen om jag minns rätt.