• Mila

Missfall eller inte?

Hedblomster skrev 2017-05-31 07:14:27 följande:

Igår fick jag så ont i magen runt lunchtid så jag var tvungen att åka hem från jobbet. Det var som kraftig mensvärk, ont runt njurarna och något som drog på höger sida av magen samtidigt. Eftersom jag inte haft ont alls under de nästan två veckorna jag blödit blev jag orolig, speciellt eftersom jag knappt kunde gå utan att bli andfådd eller böja mig framåt. Men jag tog Alvedon och låg på soffan resten av dagen och mot kvällen kändes det bättre. Idag har jag visserligen inte gått upp ur sängen än men just nu känner jag mig helt smärtfri iallafall

Hade jag varit du så hadejag ringt akutgyn och sagt att jag måste få komma in idag! Säg att du har extremt ont nu med och blöder. De kan ju inte neka..
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ MF i juni, MA i december, MF i mars ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • Mila
    Hedblomster skrev 2017-05-31 08:30:03 följande:

Ja det var min tanke också men man känner sig så fånig när man inte har ont längre :(

Jag tycker inte det är ett dugg fånigt. Du blöder konstant och har haft rejält ont. Jag hade ringt.
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ MF i juni, MA i december, MF i mars ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • Mila
    Hedblomster skrev 2017-05-31 09:03:41 följande:

1177 rådde mig att åka akut så det ska jag göra. 

Vad bra. Stort lycka till! <3
  • Mila
    Hedblomster skrev 2017-05-31 15:27:20 följande:

Utomkvedhavandeskap :( planerad operation på fredag om jag inte blir värre innan.

Åh nej :( jag beklagar verkligen. Men vad bra att du åkte in!
Svar på tråden Missfall eller inte?