För oss med bim JULI 2017
Tack. Törs dock inte glädjas förrän jag ser ett starkare plus. Så leds på alla dessa kemiska graviditeter..
Har bara två tester kvar och är på semester
Tack. Törs dock inte glädjas förrän jag ser ett starkare plus. Så leds på alla dessa kemiska graviditeter..
Åh det blev ett plus, stort grattis! Hoppas allt går som det ska.
Alltså jag blir knäpp!
Trodde att jag fick mens bim +3. Hade dock inte alls lika lång mens som jag brukar och inte alls lika mycket mensvärk. Nu fortsätter det dock att småblöda lite då och då.. Inte som vanlig mens, utan mer slemmig (ursäkta...) och mer ljusröd. Kan någon förklara vad som händer?! Tidigt missfall, vanlig mens eller möjligtvis gravid?? Har ej ont, men känner inga gravidsymtom...
Alltså jag blir knäpp!
Trodde att jag fick mens bim +3. Hade dock inte alls lika lång mens som jag brukar och inte alls lika mycket mensvärk. Nu fortsätter det dock att småblöda lite då och då.. Inte som vanlig mens, utan mer slemmig (ursäkta...) och mer ljusröd. Kan någon förklara vad som händer?! Tidigt missfall, vanlig mens eller möjligtvis gravid?? Har ej ont, men känner inga gravidsymtom...
BIM + 4 idag :). Såååå glad och pirrig just nu!
Nu hoppas vi verkligen att det här kommer gå bra hela vägen. Känns overkligt att plussa på första försöket när det tog 8 månader med första barnet :). Men ibland lyckas man pricka in.
Grattis alla som plussat i tråden och ni som kämpar: fortsätt kämpa! Ge inte upp! Helt plötsligt kommer plusset!
Jag räknar med att vi ses i augustitråden..
Hej!
Jag har ingen aning om bim nu. Blev kaos i kroppen efter en MA i mars + skrap.
Blödde 10 v! Ett par v efter det fick jag en blödning (kanske mens?) men nu i förrgår fick jag ännu en liten blödning, knappt 2 v efter.
Tog ett predictor early igår.... vad tror ni...? :S
Vet inte när BIM är pga kaos i kroppen efter skrapning i mars. :/
Gjorde ett till likadant test nu men det är blankt. :(
Förra cykeln provade jag progesteron, dock ProgesterAll och det är väl lägre dos än den man får utskriven av sjukvården. Men progesteron är något jag tänkt diskutera med dem också. Plus en koll att hormonspiralen inte ställt till med något, då jag nästan fick sövas när den skulle tas ut för att den växt fast lite..
Tänkte ringa dem i veckan och prata lite. Få se hur pass hjälpsamma de är, eller om jag får gå privat.
Vad brukar ÄL stickor visa om man är gravid?
Hmm.. Jag är 33, tycker du /har tankar kring hurvida jag ska sluta amma min son morgon o kväll, nu när jag försöker bli gravid?
Skulle ni tolka detta som positivt utslag på ÄL sticka? Tycker det är svårt att avgöra då jag aldrig fått riktigt övertygande streck som är starkare är "första strecket"
Hej!
Jag äri dag på BIM -1. Testade idag och tycker mig se ett svagt rosa streck, eller inbillar jag mig? Kan ni också se? *vill så gärna att det ska vara sant*
Vill någon berätta hur jag gör för att se bilderna?
Plussade idag!
Efter att opererat bort ena äggledaren på grund av utomkvedshavandeskap i januari så hoppas vi detta är som det ska.
Jag tog bort alla bilder på mobilen haha. Vill inte att sambon ska råka hitta de innan jag vet säkert. Jag är på dag 30 i cykeln i morgon, min mens har aldrig förr varit så sen. Har molat där nere i två hela dagar nu men mensen dyker aldrig upp. Är jättesvullen om magen, har lite högre temp idag samt ena bröstet läcker lite. Men jag vågar verkligen inte hoppas. Tänkte att jag är bim+2 idag men eg har jag bara gått på Flo-appen och har nu räknat på det och skulle kunna va så att bim är imorgon. Oavsett borde väl CB early ge starkare utslag nu tycker jag? Får bli nytt test imorgon.