För oss med bim JULI 2017
Tog tempen nu ba för skojs skull. 37.0 de mina vänner ha ja typ ba när ja e sjuk. Veeet att de e kväll o så nu men brukar ändå inte ha de
Tog tempen nu ba för skojs skull. 37.0 de mina vänner ha ja typ ba när ja e sjuk. Veeet att de e kväll o så nu men brukar ändå inte ha de
Tjejer hur går de för er ngr symptom ännu?
Mjaomjao skrattar åt dina ord Hahaha. Snoppen kom hem .
Hmm e på ÄL+4. Molvärk till o från. Men sen igår ha de börjat sticka lite i brösten. Mest bröstvårtorna. Svider i dom. De övriga månaderna ha ja fått ont i bröstvårtorna direkt vid ÄL men inte denna månad. Utan de börjar komma nu, men på ett annat sätt. Tempen e fortfarande hög.
Ja tror att om du väntar till sönd Morron så Kmr du få ett fint plus! Grattis!!!
BIM 9/7
Känner inte så mkt. Vaknade imorse lite illamående men kan dock va för att ja sovit för lite o drack lite vin igårkväll. Där emot e ja (ursäkta infon) snustorr där nere.... gryniga flytningar. O de e inte vanligt för mig..
Tyvärr behöver de inte betyda ngt alls. Ja ha 2 Synliga streck genom hela cykeln. De sägs ju däremot om de e fullt utslag (alltså att de e lika starka) att de kan visa positivt för graviditet. Om du tittat på bilden "Isvattenis" la upp på sitt ÄL test så kan du se va ja menar.
Hmmm
BIM -5 detta e ÄL test....
Ont i brösten o molvärk hela dagen
tjejer... e detta positivt?!!!! Skakar som ett asplöv
A fy fan kan knappt tro de. Detta e taget nyss o inte morron urin. På jobbet Hahah. Hmm skulle fått mens lör lr sönd. Så BIM -3/4 ngt sånt kanske. Ska ta ett digitalt med imon tänkte ja. Kan knappt vänta på att visa mannen. Ja som inte e hemma förena kl 19 puh!!!
Jaa de e samma sticka. Tänkte ta ett till nu senare i eftermiddag o sen hur de ser ut o sen ett digitalt imon bitti.
Detta e taget nu. Kunde inte hålla mig mer än 4h. Ja e ta mig fan gravid ...... veckoindikatorn ska hab ta imon bitti.
2 aktiva försöket. Första barnet. Ska ta en veckonibdikator imon måste se "gravid" haha för o va säker.
Tack !!
Tack tjejer! Ja hoppas ni plussar snart! Kan fortfarande inte fatta detta. Sitter hos frisören o ba leeeeer hon fattar ingenting. Längtar efter att få komma hem o berätta för min man.
Go Morron tjejer. Allt är bekräftat. Känns underbart detta. Ni andra ni får inte ge upp!! Hoppas att ni alla plussar snart. Följer er gärna lite till i tråden för o se hur det går för er. Önskar er alla lycka till !!
Tack! Första barnet andra aktiva försöket. Trodde aldrig de skulle gå så här fort.
Wohoo grattis !!