• Krullet89

För oss med bim JULI 2017

Tog tempen nu ba för skojs skull. 37.0 de mina vänner ha ja typ ba när ja e sjuk. Veeet att de e kväll o så nu men brukar ändå inte ha de

• Krullet89

Tjejer hur går de för er ngr symptom ännu?

• Krullet89

Mjaomjao skrattar åt dina ord Hahaha. Snoppen kom hem .

Hmm e på ÄL+4. Molvärk till o från. Men sen igår ha de börjat sticka lite i brösten. Mest bröstvårtorna. Svider i dom. De övriga månaderna ha ja fått ont i bröstvårtorna direkt vid ÄL men inte denna månad. Utan de börjar komma nu, men på ett annat sätt. Tempen e fortfarande hög.

• Krullet89

Ja tror att om du väntar till sönd Morron så Kmr du få ett fint plus! Grattis!!!

• Krullet89

BIM 9/7

Känner inte så mkt. Vaknade imorse lite illamående men kan dock va för att ja sovit för lite o drack lite vin igårkväll. Där emot e ja (ursäkta infon) snustorr där nere.... gryniga flytningar. O de e inte vanligt för mig..

• Krullet89

Tyvärr behöver de inte betyda ngt alls. Ja ha 2 Synliga streck genom hela cykeln. De sägs ju däremot om de e fullt utslag (alltså att de e lika starka) att de kan visa positivt för graviditet. Om du tittat på bilden "Isvattenis" la upp på sitt ÄL test så kan du se va ja menar.

• Krullet89

Hmmm

BIM -5 detta e ÄL test....

• Krullet89

Ont i brösten o molvärk hela dagen

• Krullet89

tjejer... e detta positivt?!!!! Skakar som ett asplöv

• Krullet89

A fy fan kan knappt tro de. Detta e taget nyss o inte morron urin. På jobbet Hahah. Hmm skulle fått mens lör lr sönd. Så BIM -3/4 ngt sånt kanske. Ska ta ett digitalt med imon tänkte ja. Kan knappt vänta på att visa mannen. Ja som inte e hemma förena kl 19 puh!!!

• Krullet89

Jaa de e samma sticka. Tänkte ta ett till nu senare i eftermiddag o sen hur de ser ut o sen ett digitalt imon bitti.

• Krullet89

Detta e taget nu. Kunde inte hålla mig mer än 4h. Ja e ta mig fan gravid ...... veckoindikatorn ska hab ta imon bitti.

• Krullet89

2 aktiva försöket. Första barnet. Ska ta en veckonibdikator imon måste se "gravid" haha för o va säker.

• Krullet89

Tack tjejer! Ja hoppas ni plussar snart! Kan fortfarande inte fatta detta. Sitter hos frisören o ba leeeeer hon fattar ingenting. Längtar efter att få komma hem o berätta för min man.

• Krullet89

Go Morron tjejer. Allt är bekräftat. Känns underbart detta. Ni andra ni får inte ge upp!! Hoppas att ni alla plussar snart. Följer er gärna lite till i tråden för o se hur det går för er. Önskar er alla lycka till !!

• Krullet89

Tack! Första barnet andra aktiva försöket. Trodde aldrig de skulle gå så här fort.

Svar på tråden För oss med bim JULI 2017