För oss med bim JULI 2017
Vad använder ni för appar? Jag kör med flo och tycker att den är riktigt riktigt bra, och visuellt trevlig dessutom. Men om det finns ännu bättre så får ni gärna tipsa om andra appar :)
Vad använder ni för appar? Jag kör med flo och tycker att den är riktigt riktigt bra, och visuellt trevlig dessutom. Men om det finns ännu bättre så får ni gärna tipsa om andra appar :)
Intressant om livmodertappskännedom.. Inte varit däruppe o pillat sen tonåren, inte för att det skulle vara äckligt, men för att.. Ah, vet inte faktiskt! Hursomhelst gjorde jag ett försök att känna efter igårkväll efter Ninnis (?!) utförliga beskrivning.. Och alltså, hittade nada, nådde nog inte upp kändes det som! Måste vara hemskt långmuttad, hihih. Men va sa ni, om den är högt placerad betyder det kanske också att man är nån viss stans i cykeln?
Så här ser min temp ut denna cykel. Nån fler som tempar? Hur ser era grafer ut?
Min temp från NC är lite plastig tycker jag. Den har ingen tyngd i handen och känns lite bräcklig. Men den funkar jättebra såvitt jag vet (har inget att jämföra med). Hur känns din kvalitetsmässigt
har du inte använt den nåt emellan? jag tror att jag kommer fortsätta använda min sen, om än inte lika frenetiskt.
Okej vad skönt att höra! Blev du gravid samma månad som du gjorde spolningen eller tog det ett tag?
Jag har ganska mycket hopp på den där spolningen för man har ju hört om många som blivit gravida direkt efteråt. Samtidigt vill jag inte hoppas för mycket, vi får se om det ger nåt
Hade hoppats prova att använda monitor denna cykel, men den hann inte komma i rätt tid. Köpte den begagnat så.. Så den här gången blir det digitala ÄL-test för första gången. Är leds på att tyda streck, speciellt eftersom jag också brukar ha så kort stegring att jag lätt missar den. Just nu är jag dock bara på dag 5, så jag väntar på att mina spottings ska försvinna.
den där clearblue-monitorn?
hur mycket kostade den? är det lätt att få tag på stickor till den?
När jag blev gravid senast hade jag en Persona P-dator och den kostade över 1000 spänn minns jag :) såg att när man försöker gå in på deras hemsida nu så länkas man automatiskt vidare till clearblue.
Heej! Lite uppdatering, äl+ 6
Känner lite stickningar runt tjejmagen men kan likaväl vara tarmarna.
Inbillar mig att brösten är lite större..
Alltså inget särskilt, å andra sidan är det väll förtidigt att egentligen känna något?
Ska vi göra en lista på vilka som väntar bim när? Om ni skriver era datum så fixar jag :)