Inlägg från: EmmaStinan |Visa alla inlägg
  • EmmaStinan

För oss med bim JULI 2017

Kul att läsa om plus! Min Bim var 3 juli men mensen kom redan 30 juni så nu är ny Bim fortfarande juli, närmare bestämt 31 juli (så får preciiis vara med i tråden).

Skrattande Har insett efter att ha journalfört att min cykel är lite knepig.. Den är 32-34 dagar lång, runt 23 dagar mellan mens och ÄL och en lutealfas på bara 10 dagar. Hoppas det inte ställer till det alltför mycket bara!

• EmmaStinan

Hmm, Bim 31/7 och har testat med äl-stickor sedan 10/7, fortfarande inget utslag.. Känns jättekonstigt att nu inse att jag verkar ha en "konstig" cykel och att det här kanske visar sig svårare än jag trott.
    Verkar ha en lång cykel på cirka 34 dagar och bara 10 dagar mellan äl och mens (förutom den här månaden då när jag inte verkar fått någon äl alls..)

Någon mer som har lite svårt att förstå sig på kroppen?

• EmmaStinan

Hej allihop! Här har ni nu en skakig människa!

Tog nyss ett test från Apoteket, tror jag är på BIM +7. Testet blev tydligt positivt men ändå bara hälften så starkt streck som kontrollstrecket. Är det normalt? Testade negativt på BIM.

Puls på 200 just nu!

• EmmaStinan

GladHej! Hade BIM 31/7 och plussade på BIM +6 efter att ha fått klart negativt test på BIM-dagen. Har nog aldrig blivit så förvånad någonsin i mitt liv då det här var första månaden då jag var helt säker på att jag inte blivit gravid - inga symtom och inte ett endaste positivt ägglossningstest. Men, kroppen är inte alltid logisk och jag är naturligtvis väldigt glad och lite orolig för de närmsta veckorna!

Håller tummarna för alla er andra som plussat att allt ska gå vägen och hoppas att ni som inte plussade nu får ert efterlängtade plus snart nog!

• EmmaStinan
    Ciconiidae skrev 2017-08-22 15:34:14 följande:
    Stort grattis! Jag plussade inte i denna tråden men plussde i augusti istället. Så gick in i vecka fem idag. :)
    Tack! Och detsamma! Skrattande Ja för mig blev ju också plusset i augusti.
    Jag är i vecka 7 eller 8, inte säker men får det fastställt på tidigt UL om några veckor. Hur mår du? Själv har jag inte ens en antydan till illamående, bör vara glad för det såklart men blir också lite orolig. Däremot molvärk från helvetet ibland och ömma bröst. Så spännande!
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017