• evve88

För oss med bim JULI 2017

Sommaren12 skrev 2017-08-01 17:50:28 följande:

Mens fortfarande inte dykt upp och nu har jag högre temp än vanligt (37,6 brukar ha kring 37). Molandet fortsätter men ingen tant röd. Gjorde nytt test, ett sånt man kan ta från bim-6. Jag tror jag ser nåt men var jäkligt svårt att fånga på bild pga fönstret som blänker, tog till slut isär testet :D Det är svagt svagt dock. Vad tror ni? Jag har dragit i lite mättnad och intensitetsreglage för att få fram strecket haha

Jag tycker mig se!! Kan du inte lägga upp bild på första tester oredigerat? Eller blir det för dåligt ljus då?

Man blir galen på dessa tester :p
  • evve88
    Sommaren12 skrev 2017-08-01 21:23:35 följande:

Jag tog bort alla bilder på mobilen haha. Vill inte att sambon ska råka hitta de innan jag vet säkert. Jag är på dag 30 i cykeln i morgon, min mens har aldrig förr varit så sen. Har molat där nere i två hela dagar nu men mensen dyker aldrig upp. Är jättesvullen om magen, har lite högre temp idag samt ena bröstet läcker lite. Men jag vågar verkligen inte hoppas. Tänkte att jag är bim+2 idag men eg har jag bara gått på Flo-appen och har nu räknat på det och skulle kunna va så att bim är imorgon. Oavsett borde väl CB early ge starkare utslag nu tycker jag? Får bli nytt test imorgon.

Med sonen hade jag jätte jätte svagt plus bim +2, de behöver inte vara så starkt. Prova ett clearblue plus eller digital imorgon :)
  • evve88
    Sommaren12 skrev 2017-08-02 11:11:20 följande:

Köpte ett gäng test när Apoteket hade 30% på sitt egna för ett tag sedan. :) Nu har jag lyckats smita iväg och köpa ett digitalt test haha men får ta det imorgon bitti.

Ja jag älskar ju karuseller men ska ta det lite lugnt för säkerhets skull. Så länge jag inte vet att jag är gravid så får jag väl bete mig som att jag inte är det.

Jag håller tummarna för både dig och mig!

Åh vad spännande!! Skriv hur det gick när du tagit det digitala, ska smita iväg på rasten och köpa ett jag med så har man det svart på vitt :)
  • evve88
    Sommaren12 skrev 2017-08-03 08:44:56 följande:

Nu kom mensen :( på dag 31. Har aldrig varit så sen förr. Fy vad besviken jag blir när den är så sen och jag dessutom fick ett svagt svagt plus. Var rätt inställd på att vi lyckats den här gången. Jaja, nu får vi hoppa över en månad då vi ska utomlands och jag ska skjuta upp mensen.

Hur går det för dig evve88?

Så himla himla besviken man blir :/ speciellt när man får plus först.

Fortsatt negativt för mig så mitt var nog spök med :/
  • evve88
    Platysma skrev 2017-08-03 09:29:34 följande:

Åh, ser nu att jag skrev samtidigt som du sommaren. Tråkigt att mensen kom! Ska du försöka en månad till innan "sommaruppehållet"? Har för mig att du ville undvika att föda under sem.

Evve88, hur sen är du?

Jag är fortfarande på BIM-4 men har tagit tre tester som jag fick av en kompis, kunde inte hålla mig eftersom jag hade dom hemma. Haha! Så får skylla mig själv. Det första svagt positivt och andra två neg.....

Hur sen är du??
  • evve88
    Platysma skrev 2017-08-03 10:46:36 följande:

Åtminstone 4 dagar. Testade neg i förrgår senast. Har jätteömma bröst men annars är allt som vanligt. Börjar tvivla på att jag haft ägglossning även om jag trodde det (inte testat eller tempat, slutade med p-piller i slutet av juni)..

De är sjukt svårt att pricka äl?? Jag har tagit ägglossningstester men har aldrig fått starkare än kontroll strecket så fattar nada...

åh du slutade så nyss, vad spännande!! :)

du får testa i helgen igen, alla får ju inte så höga hormon nivåer...

Tänkte testa söndag om inte mensen dykt upp innan !
  • evve88
    Sommaren12 skrev 2017-08-03 23:10:49 följande:

Är det såna testa-tidigt-tester du har tagit? Bim-4 är ju fortfarande tidigt. Jag håller tummarna för dig!

Svarar dig här istället :) såg att du skrivit i andra gruppen!

Har en son på ett och ett halvt sen innan :)

Försökt ett halvår nu.

Skulle ni hoppa nästa månad skrev du?
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017