För oss med bim JULI 2017
Hej, får jag också hänga på? Andra barnet och första försöket. BIM är den 28 juli. Denna eviga väntan.
Hej, får jag också hänga på? Andra barnet och första försöket. BIM är den 28 juli. Denna eviga väntan.
Räknas den som positivt äl? Imorse var teststrecket starkare än kontrollstrecket väldigt länge, men kanske inte efter tre minuter, det vet jag faktiskt inte. Hade inte sån koll på klockan :/
Roligt! Andra barnet här med, och här satt det på första försöket (testade första gången idag, bim+3 och det var POSITIVT) Hoppas på samma tur för er del!
Roligt! Andra barnet här med, och här satt det på första försöket (testade första gången idag, bim+3 och det var POSITIVT) Hoppas på samma tur för er del!
Tack. Törs dock inte glädjas förrän jag ser ett starkare plus. Så leds på alla dessa kemiska graviditeter..
Menar du vilken dag det gick att ev ana något? Såg något så extremt svagt på ÄL+8, men i princip ingen såg. Sen på kvällen på ÄL+9, dvs igår kväll, så syntes det tydligare. Idag är det fortfarande lika svagt.
ÄL+8
ÄL+9
ÄL+10 (dvs idag)
Insåg precis att om det ens blir något så lär jag ju vara 28 när det är dags haha. Haha jaja åldern är ju bara en siffra sägs det.
Verkar gå åt pipsvängen den här gången också.. Molvärken är borta. Brösten ömmar visserligen fortfarande. Men från svagt men ändå synbart plus på Testlagrets på ÄL+9 & 10, till knappt synbart på PE och CB idag på ÄL+10.. Ytterligare en kemisk graviditet verkar det som..
ÄL+9 & 10 (här torkat)
Idag ÄL+12..
Hej!
Jag hade samma problem när vi skulle försöka få dottern för några år sedan. Besatt som man lätt blir så testade jag tidigt och varje månad var det samma visa, svaga plus som sen försvann och så kom mensen. Detta hände fyra månader på raken, dvs jag blev gravid varje månad men det var som att kroppen inte förstod det och körde på med ny cykel istället. Mensen kom alltifrån bim till en vecka sen. Fick hcg bekräftat genom blodprov också de sista gångerna så det var inga spökstreck. Efter lite egna efterforskningar så bad jag att få progesteron som jag tog från äl och framåt till vecka 12. På första försöket så stannade den lilla och hade i övrigt en komplikationsfri graviditet.
Vill bara tipsa om det för det känns som att kunskapen är ganska dålig när det kommer till varför befrukatde ägg fastnar och inte och varför man får upprepade tidiga missfall.
Idag fick jag min mens. Blev glad, för var säker på att jag inte var gravid och hade börjat oroa mig för att "inget funkar" istället... Har tio äl-stickor, så ska prova dem efter mensen för att se om jag har ägglossning och när!
Hej! Hade BIM 31/7 och plussade på BIM +6 efter att ha fått klart negativt test på BIM-dagen. Har nog aldrig blivit så förvånad någonsin i mitt liv då det här var första månaden då jag var helt säker på att jag inte blivit gravid - inga symtom och inte ett endaste positivt ägglossningstest. Men, kroppen är inte alltid logisk och jag är naturligtvis väldigt glad och lite orolig för de närmsta veckorna!
Håller tummarna för alla er andra som plussat att allt ska gå vägen och hoppas att ni som inte plussade nu får ert efterlängtade plus snart nog!
Tack! Och detsamma! Ja för mig blev ju också plusset i augusti.
Jag är i vecka 7 eller 8, inte säker men får det fastställt på tidigt UL om några veckor. Hur mår du? Själv har jag inte ens en antydan till illamående, bör vara glad för det såklart men blir också lite orolig. Däremot molvärk från helvetet ibland och ömma bröst. Så spännande!