För oss med bim JULI 2017
Håller på att bli knäpp på att inte veta om ja e gravid eller om de missfall på gång eftersom testerna är så svaga o inte blir starkare molvärk i rygg o mage.
Håller på att bli knäpp på att inte veta om ja e gravid eller om de missfall på gång eftersom testerna är så svaga o inte blir starkare molvärk i rygg o mage.
ja det är så himla besvärligt det du måste gå igenom just nu :( men jag tycker som sagt verkligen att de ser ut att bli starkare och starkare de tre första testerna, med början 30/6 tror jag det var.
Tar du ett test varje dag?
Bim-5 pytteblödningar när jag var på toaletten, och skulle torka mig
Känns som det är mensen som är på ingång
Så blev det bekräftat! Detta är helt sjukt! Jag bär på en liten 3a i magen! Om ni bara visste hur lycklig jag Är! Maken och jag har haft många och långa diskussioner om en 3a och efter 2 års tjat sa han att ok vi har väl oskyddat sex och blir det så blir det....å det blev!!! Käkat Rosenrot Forte denna månaden och vips så fäste det. Maken är på sjön nu och jag ska försöka hålla mig tills han kommer hem på tisdag. Vet inte hur hans reaktion kommer bli.
Weeeiiii om allt går som det ska blir jag mamma till ytterligare en mars bebis! (Mina 2 första är födda 21 och 26/3 )
Ja har gett upp mina svaga test nu. Vill bara att mensen ska komma nu så man kan försöka igen.
Och där började jag blöda men stannar kvar i tråden då nästa bim blir den 31/7. Kan någon korrigera de på mig? Sitter på telefonen.
2 aktiva försöket. Första barnet. Ska ta en veckonibdikator imon måste se "gravid" haha för o va säker.
Shit!! :O
Började ju blöda i förrgår efter mina svaga test. Men nu har de börjat avta redan. Känns som lite kort tid att ha tidigt missfall? Min vanliga mens är väldigt riklig och i 5 dagar. Nu har jag blödigt i 2 dagar varav 1 dag med mkt bara. E de normalt?
Testa igen och se om det minskar eller ökar. Det måste inte vara missfall! Vid mina missfall har jag blödit väldigt mycket. Trots att det ena var vid bim.
JAG ÄR GRAVID!
Hade ju väldigt tidigt missfall förra månaden o nu funderar ja på om det är ägglossningen ja känner av redan?! Ska man räkna missfallet som mens så ska den va på måndag typ men om man ska räkna från när jag skulle haft mens sist så ska de vara nu i dag typ.
Ja borde ha Äl nu i dagarna så vi myser på för fullt så hoppas vi de tar sig o stannar denna gången. Ja ska campa med mamma o pappa från fredag och en vecka framåt. Kan man ta sig ett glas vin då och då innan Bim? Dom vet inte om attt vi försöker bli gravida igen.
Nyfiken fråga.. men hur mkt pengar lägger ni på
Testa varje månad?
Brukar inte göra gravtest "i onödan" utan väntar in mensen, kan ta test ifall den är någon dag sen och jag ska på en middag eller liknande där det kommer bjudas på alkohol men som sagt i vanliga fall väntar jag bara in mensen.
Har inte kört helhjärtat med ÄL-test förrän denna månaden så har kanske förbrukat 8 st i år.
Alltså har jag inte lagt någon förmögenhet på att testa. Använder mig av NC som markerar ut några dagar per månad där man bör ta ÄL-test, så man inte ska ta massa i onödan. Ska dock göra en beställning på fler ÄL-test nu och testa noggrant kommande månad.
Själv då?
Känner att mensen kommer imorn! Klassisk tungd "där nere" fan!!!!! Känner mig sjukt besviken o ledsen.
Tråkigt!! Hur många försök är du på?