För oss med bim JULI 2017
SituationW BIM 15/7
Carro887 BIM 11/7
Kakan53 BIM 7/7
Jassan123 BIM 2/7
Sandie BIM 2/7
oONinniOo BIM 22-25/7
SituationW BIM 15/7
Carro887 BIM 11/7
Kakan53 BIM 7/7
Jassan123 BIM 2/7
Sandie BIM 2/7
oONinniOo BIM 22-25/7
BIM om 5 dagar och har koll känningar.. är inställd på ett försök i juli också. Vilket egentligen känns OK, med tanke på jobb och sånt (försöker jag intala mig själv för att dämpa besvikelsen) men kan ändå inte låta bli att kika på babygrejer och drömma mig bort..
Känner ni något? Håller tummarna
Sprang till Apoteket på lunchen. Kunde inte hålla mig tills jag kom hem..
Det är resultatet
Jag dööööör. Överlycklig !!!
2 dagar kvar till BIM, har haft en liten blödning i trosorna.. är det mensen som är på g eller kan det vara en nidblödning? Kom pyttelite när jag torkade mig nyss.. någon med erfarenhet?
Så less på alla frågor och känningar efter symptom.
Detta e taget nu. Kunde inte hålla mig mer än 4h. Ja e ta mig fan gravid ...... veckoindikatorn ska hab ta imon bitti.
Känner mig så nere och deppig ikväll. Jag VET att det vore otroligt om jag blev gravid denna månaden, då vi bara haft sex en enda gång och jag tror att det var för tidigt. Men ändå när pms:en slog till idag, blev jag jätteledsen. Jag får ofta pms en vecka innan mens. Jag hade ändå hoppats så... och vi har sagt att skulle det inte ta sig denna månaden, ska vi lägga ner det och vara tacksamma för vår fina dotter och min stora flicka jag har sen tidigare. Men jag hoppades så.
Idag kom mensen, vilket känns så trist.. ska låta mig vara lite nere till 12:00 och sedan ska jag ta en vinlunch i solen och hålla tummarna att det blir ett plus nästa månad..