För oss med bim JULI 2017
Snälla säg att det är nån mer än jag som ser?! :/
BIM-5 med väldigt utspätt kvällsurin.
Snälla säg att det är nån mer än jag som ser?! :/
BIM-5 med väldigt utspätt kvällsurin.
Kanske kan jag ana en liten skugga. Vad är det för märke på testet?Jag har BIM 9 juli. Jag skulle tipsa andra att ändra eran sidfot till er BIM, i alla fall om ni inte har nåt emot att det hamnar nederst på alla era inlägg även i andra trådar :)
SituationW BIM 15/7
Carro887 BIM 11/7
Kakan53 BIM 7/7
Jassan123 BIM 2/7
Sandie BIM 2/7
oONinniOo BIM 22-25/7
Vågar man hoppas? Åhh tycker inte alls om att gå runt i ovisshet, är sååå ivrig haha!
BIM -4
Vågar man hoppas? Åhh tycker inte alls om att gå runt i ovisshet, är sååå ivrig haha!
BIM -4
Jag skulle nog våga hoppas, det är väldigt svagt men jag tror mig ana något ^^ ta igen om några dagar och lycka till <3
Tycker mig ana nått svagt som på mina tester typ. Ja ska ta ett nytt imon bitti
Det översta testet är från igår eftermiddag och understa från idag på morgonen. Gårdagens är enligt mina ögon positivt & dagens negativt? Ingen tydlig stregring iaf :(
I början kan man uppleva att testen blir svagare och starkare om vartannat då det är lite olika hur det utsöndras till urinen. Många testar dessutom starkare på eftermiddagarna. Så ge inte upp förrän tant röd knackar på. Håller tummarna.
Imorgon är det dags att ge upp testandet för den här gången & försöka igen nästa gång :)
Det här är idag BIM -1
Och det här är igårkväll