För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Bet inte hur jag uppdaterar mitt inlägg med mobilen. Men menar att jag har beräknad Bim 7/7...
Halloj! Bim 1 juli. Tredje försöket första barnet. Känns som det kommer gå trögt för oss.. bara en känsla :( lycka till allihopa :)
Åh, är det första barnet?
Hur gör ni med sex kring ÄL, har ni sex särskilda dagar, kör ni varje dag, eller har ni nåt annat system?
Positivt äl test? Tycker sånt är så svårt :)
Ja, då fick jag äl och min Bim flyttades till slutet av juni. Så jag får leta upp den tråden, men vem vet, jag kanske kommer tillbaka...
jag tycker att det ser positivt ut, om jag var du skulle jag ha sex så mycket som möjligt närmsta dagarna!
Men eftersom jag har neg ikväll och vi åker hem i morgon så kanske jag kan lyckas pricka in även om jag skulle få äl typ inatt?
är så irriterad över att man förväntas åka bort på midsommar :( hade hellre varit hemma.
Jodå jag tror du kan ha is i magen o pricka in ändå!! Absolut