• Lullabay

Bim runt 11 juni

Hoppar in här också, BIM 9 juni :). Detta blir första försöket. Lycka till alla!

• Lullabay
    Hej igen alla! Jag fattar inget här faktiskt...hade BIM igår..och inga som helst tecken på att mens skulle vara på gång. Den har Aldrig varit sen...någonsin (förutom när jag varit gravid då:P). Visst, det är ju inte så länge sedan jag slutade med P-piller men alla tidigare gånger som jag gjort det har det inte påverkat mensen. Ägglossning har jag haft 26 maj.

Tog ett test igår eftermiddag och det var negativt (RFSU). Börjar misstänka att min kropp är helt uppåt väggarna då jag började läcka från mitt högra bröst för två veckor sedan (jag har en tid för röntgen angående det då läkaren inte kunde hitta någon förklaring till detta). Min kropp är uppenbarligen helt knäpp och jag börjar tröttna ärligt talat :S.
  • Lullabay
    Lullabay skrev 2017-06-10 11:44:10 följande:
    Hej igen alla! Jag fattar inget här faktiskt...hade BIM igår..och inga som helst tecken på att mens skulle vara på gång. Den har Aldrig varit sen...någonsin (förutom när jag varit gravid då:P). Visst, det är ju inte så länge sedan jag slutade med P-piller men alla tidigare gånger som jag gjort det har det inte påverkat mensen. Ägglossning har jag haft 26 maj.

Tog ett test igår eftermiddag och det var negativt (RFSU). Börjar misstänka att min kropp är helt uppåt väggarna då jag började läcka från mitt högra bröst för två veckor sedan (jag har en tid för röntgen angående det då läkaren inte kunde hitta någon förklaring till detta). Min kropp är uppenbarligen helt knäpp och jag börjar tröttna ärligt talat :S.
    Hahaha, bara för skojs skulle ville jag kolla...kommer faktiskt vätska från det vänstra bröstet också nu. Intressant....
  • Lullabay

Hej igen alla! Nu var det då äntligen ett positivt test. Tog först ett för två dagar sedan som jag tyckte det kunde varit något på men samtidigt vill jag inte hoppas. Tänkte att det kunde vara ett spökstreck. Tog ett nytt idag BIM -3 och tveksamheterna är nu borta! Yay!!! :)

• Lullabay
    Isathe skrev 2017-07-06 17:07:12 följande:

Grattis!!!

När hade du ägglossning och när är BIM sa du? Får man fråga hur/vilka dagar kring ägglossning ni prickad in att mysa på. Stort grattis igen!!!

Faktun är att denna månaden trodde jag att jag missat ÄL för jag kände inte av den. Krockade med bilen just den veckan och tänkte då inte på det. Vi myste inte heller då under de dagarna så jag tror det hände ett par dagar efter ägglossningen faktiskt. Hade väl tur med andra ord :P

Misstänker ÄL rubt 22-23 juni (vid midsommar) och BIM är på söndag. Är alltså BIM-3 idag. Testade med ett CB early. Sådant man kan testa upp till 5 dagar .
Svar på tråden Bim runt 11 juni