• MistyM

Bim runt 11 juni

Har också ÄL idag, BIM 11 Juni. blir 5:e försöket. Har kört med stickor för första gången för att se att jag verkligen hade ÄL när jag trott, och det verkar som så. 

• MistyM
    Zarina skrev 2017-06-03 15:32:37 följande:

En vecka kvar till bim, så nej inga känningar! Första dagarna efter äl trodde jag det tagit sig, nu tror jag inte.

Hur många gånger och på vilken äl dag hade ni sex? Här blev det en gång, precis på äl dagen!

28e hade jag positivt på ältest, hade sex 2 ggr den dagen, 1 gång 29, 1 gång 30, 1 gång 31..

känner ingenting nu, men o andra sidan har jag väldigt varierande symptom mellan äl o bim alltid. aldrig varit gravid så vet inte hur jag skulle reagera.
  • MistyM

Dåligt att det ska behöva krävas så mycket för att få hjälp? Folk får fortare hjälp med mindre bekymmer, så att säga.

Ser att jag räknat fel på BIM, mycket irriterande. Det är 8 Juni och inte 11. Testade dock neg imorse så det var ju tråkigt med tanke på att det är rätt nära.

• MistyM
    MistyM skrev 2017-06-05 13:31:51 följande:

Dåligt att det ska behöva krävas så mycket för att få hjälp? Folk får fortare hjälp med mindre bekymmer, så att säga.

Ser att jag räknat fel på BIM, mycket irriterande. Det är 8 Juni och inte 11. Testade dock neg imorse så det var ju tråkigt med tanke på att det är rätt nära.

Ops, nepp det stämde med 11 Juni. 
  • MistyM
    Zarina skrev 2017-06-05 21:50:26 följande:

När tänker ni testa? :)
    Jag testar på torsdag på äl+12 troligen!

Imorgon eller i övermorgon :) ÄL +10 eller +11
  • MistyM

Grattis till alla som plussat!

Hur många försök tog det innan det tog sig?

• MistyM
    Hej!

Testade neg BIM -1/-2 imorse. Har ingen PMS som jag egentligen lider rätt ordentligt av. Men jag har käkat rosenrot den här månaden också.
  • MistyM
    Starlights skrev 2017-06-11 18:32:51 följande:

Bim idag (söndag) men ingen mens än så länge, inga spottings heller vilket jag brukar få minst 1 dag innan.. Men tog ett test i fredags som visade negativt, så jag tror att mensen kommer i morgon. Kan variera 1-2 dagar mellan varje cykel, så kanske är dumt att man går och räknar till bim varje månad och får upp hoppet.. Men tror ni det kan bli ett plus även om det var negativt i fredags?.. Vill inte hoppas på för mycket, men en liten del av mig kan ju inte låta bli att hoppas alldeles för mycket varje månad.. för att sen bli besviken igen.

Jag har samma sak. Borde ha skett idag (men ibland är det en dag längre cykel än vanligt) så väntar på imorgon. Tog neg test igår så testar inget mer nu utan väntar på mens först. Hur länge har du försökt?
  • MistyM
    Starlights skrev 2017-06-11 20:33:12 följande:
    Åh håller tummarna för oss!

Det här är 10e månaden för oss, men hade paus några månader då jag blev gravid men det var ett utomkvedshavandeskap som slutade med operation osv. 

Hur länge har du försökt? :)
    Håller tummarna också! :) 6 månader här, aldrig varit gravid förut. Så är lite nervöst när man inte vet om man kan bli det på egen hand, och så vidare.
  • MistyM

Hjäälp. BIM igår/idag, men har inte fått mens ännu. Vågar ju inte testa heller för jag kommer bara få neg som alla andra ggr :(. Fick tokblankt i lördags morse med testlagret så tänkte att det var kört. Någon mer som skulle fått mens igår/idag?

• MistyM
    Rut86 skrev 2017-06-12 18:26:18 följande:
    Jag är i exakt din situation! Bör få idag men har oxå fått negativt test i helgen. Tänker nog inte heller ta test idag för mensen kommer säkert när som helst ändå...

Denna väntan! Även om man tänker att det säkert inte blir ngt denna gången heller så har man ju hopp tills den där j-a mensen kommer och så blir man ledsen fast man försökt förbereda sig på det.
    Åh är det så! Vi borde ta test imorgon bitti och få det överstökat, mensen kommer nog fortare om det beror på stress. Lycka till :)
  • MistyM
    Starlights skrev 2017-06-12 21:05:15 följande:
    Jag hade också bim igår, ingen mens ännu... tar ett test i morgon. Men känner på mig att mensen kommer ikväll bara därför.. vill inte få upp hoppet, men man blir alltid lika besviken även om man försökt ställa in sig på att det inte gått vägen denna gång heller.
    Förstår det, man får ta det som det kommer.  Jag är nervös, har inte passerat BIM på över 7 månader. Brukar du ha regelbunden cykel?
  • MistyM
    Starlights skrev 2017-06-12 22:25:26 följande:
    Jo brukar ha väldigt regelbunden, men kan variera en eller två dagar någon gång då jag räknat fel på äl osv.. Testar i morgon sen får vi se..
    Nästa äl blir strax efter midsommarhelgen, och man brukar väl säga att det blir till rätt många midsommarbebisar haha, så man får väl hoppas på det. ;)
    Haha precis ;) verkligen.

Testade negativt nu på morgonen. 
  • MistyM
    Starlights skrev 2017-06-13 16:26:48 följande:

Bim + 2 idag. Har noll gravidsymtom och testade negativt i morse. Fortfarande ingen mens i sikte, inte ens lite rosa på pappret, men den dyker nog upp snart.

Hoppas det blir något!:)

Jag fick mensen idag så jag kan andas ut igen. Laddar om igen!
Svar på tråden Bim runt 11 juni