Bim runt 11 juni
Har också ÄL idag, BIM 11 Juni. blir 5:e försöket. Har kört med stickor för första gången för att se att jag verkligen hade ÄL när jag trott, och det verkar som så.
Har också ÄL idag, BIM 11 Juni. blir 5:e försöket. Har kört med stickor för första gången för att se att jag verkligen hade ÄL när jag trott, och det verkar som så.
Hur går det för er? Några känningar?
En vecka kvar till bim, så nej inga känningar! Första dagarna efter äl trodde jag det tagit sig, nu tror jag inte.
Hur många gånger och på vilken äl dag hade ni sex? Här blev det en gång, precis på äl dagen!
Dåligt att det ska behöva krävas så mycket för att få hjälp? Folk får fortare hjälp med mindre bekymmer, så att säga.
Ser att jag räknat fel på BIM, mycket irriterande. Det är 8 Juni och inte 11. Testade dock neg imorse så det var ju tråkigt med tanke på att det är rätt nära.
Dåligt att det ska behöva krävas så mycket för att få hjälp? Folk får fortare hjälp med mindre bekymmer, så att säga.
Ser att jag räknat fel på BIM, mycket irriterande. Det är 8 Juni och inte 11. Testade dock neg imorse så det var ju tråkigt med tanke på att det är rätt nära.
När tänker ni testa? :)
Jag testar på torsdag på äl+12 troligen!
Grattis till alla som plussat!
Hur många försök tog det innan det tog sig?
Bim idag (söndag) men ingen mens än så länge, inga spottings heller vilket jag brukar få minst 1 dag innan.. Men tog ett test i fredags som visade negativt, så jag tror att mensen kommer i morgon. Kan variera 1-2 dagar mellan varje cykel, så kanske är dumt att man går och räknar till bim varje månad och får upp hoppet.. Men tror ni det kan bli ett plus även om det var negativt i fredags?.. Vill inte hoppas på för mycket, men en liten del av mig kan ju inte låta bli att hoppas alldeles för mycket varje månad.. för att sen bli besviken igen.
Hjäälp. BIM igår/idag, men har inte fått mens ännu. Vågar ju inte testa heller för jag kommer bara få neg som alla andra ggr :(. Fick tokblankt i lördags morse med testlagret så tänkte att det var kört. Någon mer som skulle fått mens igår/idag?
Bim + 2 idag. Har noll gravidsymtom och testade negativt i morse. Fortfarande ingen mens i sikte, inte ens lite rosa på pappret, men den dyker nog upp snart.