• Grus grus

Bim runt 11 juni

Kikar in här då äl precis är över! Väntar nu in bim som är ca 15 juni.

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Grus grus

Mina barn är elva år och elva månader.

• Grus grus
    anna7607 skrev 2017-06-05 10:47:04 följande:

Mannen min är den som inte vill ge upp van är envis haha

Har ni kollat upp det? Tänker att ni borde få hjälp vid det här laget.
  • Grus grus
    Starlights skrev 2017-06-08 19:05:40 följande:

Tänkte ta ett första test i morgon, bim på söndag.

Men alltså känner inga symtom alls. Bara lite ömma bröst vilket jag ändå alltid har innan mens. Så har egentligen inga förhoppningar.. åh känns så hopplöst ibland. :/

Känns hopplöst här också. Idag fick jag ett megastort sug efter godis, och nu ikväll kom mensvärken som strålade ut i ryggen. Dessa två symtom precis som vanligt innan mensen kommer. Man blir lack. Tänkte testa mig på lördag första gången. Men nu tror jag att jag skiter i det.
  • Grus grus
    Skrutt 83 skrev 2017-06-09 06:41:11 följande:

Så ledsen och besviken. Hade så mkt hopp för denna månad och tempkurvan ser exemplarisk ut. Tog cb på morgonen som även denna månad ger falskt hopp då det blir ett svagt svagt streck som uppkommer på en gång men är Spökstreck då testlagret visar tvärblankt. Är på äl+9 idag och inser att det bara är att ladda om för försök nr 6 efter mf i dec:

Alltså jag hade kallat det där för positivt. Så såg det ut när jag plussade med dottern.
  • Grus grus
    Evhb17 skrev 2017-06-09 07:07:06 följande:

Åh där kom tant röd

Kakan53 skrev 2017-06-09 14:38:37 följande:

Och där kom mensen.. :(

Har haft världens mensvärk igår och idag så jag följer nog snart med er till nästa månad.
Svar på tråden Bim runt 11 juni