• Evhb17

Bim runt 11 juni

Hej alla!

Här är en till med Bim 10/6. Vi har olika syn på att skaffa nr 3...jag vill inget hellre och maken vill verkligen inte. Men eftersom min ÄL har uteblivit några månader så tänkte vi ändå att då blir det ju inget. Så 4 dagar i rad hamnade i i sänghalmen och när det va för sent på den 4e dagen så fick jag en glad gubbe på ÄL testet. S nu är det bara att vänta å se vad som händer. Chansen är väl inte så stor eftersom vi hade sex 3 dagar på rad innan LH höjning och en gång på 1a LH + dagen. Men chansen finns ju. Lycka till alla!

• Evhb17

Jag kommer nog vänta på att mensen uteblir (Eller hoppas att den gör det) å sen ta runt bim+5 Eller nått. Jag har inte testat förrän Bim + 10 och Bim + 4 med mina 2 första barn och då har jag undvikit att gå ett för tidigt negativt test. Men detta med att vänta är olidligt. Om det skulle bita här för oss så är det ju en hoppsan men har aldrig velat veta så mkt som nu!

• Evhb17

Haft lite molvärk från och till. Börjar bli lite öm i brösten. Men nja här är det nog ingen bebis som göder. Vi hade sex 3 dagar i streck innan jag plussade på ÄL stickan och sent på kvällen den 1a ÄL dagen, så 4 dagar i rad. Kunde inte mer sen då malen skulle ut och jobba till sjöss igen. Men jag tror inte det räcker tyvärr så jag är skeptisk till dess att motsatsen bevisats.

• Evhb17
    anna7607 skrev 2017-06-04 12:15:49 följande:

9 dagar kvar här. Är inte så hoppfull då det är försök nr 26. Men nu har jag ätit min diabetes medecin sen 2a april och jag kände av min äl för första ggr på evigheter. Tydligen får man metformin vid pcos så äl kanske stabiliserar sig lika m blodsockret... hoppas

Åh 26 försök vad tufft det måste vara! Håller alla tummar och tår att det går vägen denna gången!
  • Evhb17
    mrsanderson91 skrev 2017-06-05 12:18:40 följande:

Hej! En till med BIM någon gång till helgen. Känner dock ingenting och det är första försöket så jag försöker att ha is i magen. Någon mer som har oregelbunden cykel?

Här är en till med oregelbunden cykel. Får alltid ta stickor för att hitta ÄL precis. Har med Bim nu i helgen den 10e men känner inget alls så jag har noll förväntningarna på ett plus. Men man blir ju lite deppig av bara tanken
  • Evhb17
    Nathaliieee skrev 2017-06-06 21:22:21 följande:

Hej tjejer. Är på äl+11 idag och tog ett test nyss. Vad tror ni?

Ser positivt ut! Lycka till idag!
  • Evhb17
    Nathaliieee skrev 2017-06-07 07:55:29 följande:

Tog ett digitalt test imorse och här kom svaret

Jag ÄR gravid :)

GRATTIS!!!
  • Evhb17
    mrsanderson91 skrev 2017-06-07 13:11:45 följande:

Tog ett ÄL-test bara för skojs skull igår och fick en fast gubbe! Samma idag, nu på morgonen! Eh.. hade positivt utslag på ÄL-stickor 26/5..

Då är det nog en liten bebis där inne ta ett graviditetstest med. Härligt!
  • Evhb17

Asså igår (ursäkta) hade jag liten färgad flytning i trosan och jag höjde liksom på ögonbrynen för jag ska i te ha mens förrän tidigast lördag. Nu när jag gick på toa var den där lilla flytningen där igen. Men det kommer inte mer när jag torkar mig. Vad är detta tro! Har aldrig hänt förut. Antingen har ägget sätt sig sent (igår knep det till ordentligt i mammamagen och strålade) eller så är det nått galet för jag tog positivt ÄL den 29/5 :-/

• Evhb17

Jag är fortfarande kvar i kullisen! Missade helt min ÄL denna månaden då den kan 5 dagar gör tidigt enligt min temp. Men upptäckte att vi har haft sex där ändå...så nu börjar den eviga väntan...

• Evhb17

Har även ätit rosenrot forte nu sedan mensen kom förra månaden. Får se om det hjälper något på traven som det säger att det ska göra

Svar på tråden Bim runt 11 juni