Bim runt 11 juni
Antagligen äl igår 28/5 (clearblue dubbel) och BIM 13/6. Försök 2 :) lycka till allesammans!
Antagligen äl igår 28/5 (clearblue dubbel) och BIM 13/6. Försök 2 :) lycka till allesammans!
Bim 12-13 juni. Tredje försöket efter missfall i februari. Äl+1 idag så nu den där sega jobbiga väntan tills man kan testa sig.
Nu blir det ett låååångt inlägg men jag är inte så aktiv i skrivandet i denna tråd :P men jag läser allt ni skriver!
Grattis till alla som har plussat :D
Äl 29/5 och BIM 13/6.
Har analyserat mina anteckningar i Flo och har haft ömma bröstvårtor (inte bröst eller vårtgårdar utan bara bröstvårtorna :P) sedan 5/6 som nu har gått över i att hela brösten ömmar. Även trötthet till och från och mens/molverk till och från sedan 1/6.
Har försökt att inte överanalyserat någonting denna månaden utan bara antecknat när jag verkligen känner av något utan att jag har tänkt på det.
2a försöket med 1a barnet för oss.
Är ju en tid kvar till 13/6 så antingen är det att det bakas ordentligt där inne eller så kommer mensen förtidigt :)
Ska på bröllop på lördag så kommer bli tvungen att testa imån kväll (hört att det ska vara tydligare med em urin?) och kanske 1 gång på lördag. Så man vet om man kan festa in brudparet eller inte ;)