Inlägg från: gul sandal |Visa alla inlägg
  • gul sandal

februaribebisar 2018

Här vill jag vara med. Ska få tredje barnet i feb. Enligt sista mens är det den 16 feb.

Gick väldigt snabbt att plussa denna gången, blev nästan förvånad... hade tänkt mig det skulle ta någon mer gång men det blev första skottet så att säga ;) men lina glad för det är jag.

Nu gäller det bara att det vill stanna kvar. Hade 4 missfall innan mina 2 barn så oron finns där....

• gul sandal
    Iowhannah skrev 2017-06-14 19:15:23 följande:

Hade du mycket symptom innan?

Jag har som sagt inte heller överdrivet mycket symptom och är skitnojig för MA :/

Jag känner samma, har typ inga symtom och har ju tidigare haft flera missfall bl.a ett MA så nojig är bara förnamnet....
  • gul sandal
    Iowhannah skrev 2017-06-17 08:53:53 följande:

Grattis!

Det där med magen känner jag igen, jag är otroligt gasig och lös. Har varit det sedan dagen jag plussade (typ två veckor eller nåt).

Ja det kan jag hålla med om fast det står överallt att man ska vara hård i magen.

Jag är fortf orolig för missfall. Har mycket molvärk och tycker inte jag har några andra symtom... fast det har jag nog, är ju rätt trött och är nog känsligare för dofter... men jag vet inte....
Svar på tråden februaribebisar 2018