februaribebisar 2018
Jag har precis plussat och är 3v+ visade clearblue, vet inte om det blir feb eller Mats bebis! Var verkligen inte planerat och vi dividerar fortfarande om hur vi ska göra :)
Jag har precis plussat och är 3v+ visade clearblue, vet inte om det blir feb eller Mats bebis! Var verkligen inte planerat och vi dividerar fortfarande om hur vi ska göra :)
Idag går jag in i vecka 6! Ännu inget illamående *pepparpeppar* än så länge, har dock haft "växtvärk" .
Jag funderar på att ringa MVC imorgon och boka tid för inskrivning, eller är det för tidigt? När ska ni andra ringa? :)
Jag har bf runt 5/2 :) någon här som är runt 25års åldern? Vore kul med någon nära i ålder!
Jag är väldigt orolig. Plussade jätte oväntat och under det här veckorna har jag druckit typ 3ggr men blivit full samt konsumerat en del nocco. Är det farligt? Bör jag vara orolig?
Ni som vet när vi är beräknande? Är det för att ni har så bra koll på senaste mensen samt cykel ni kan räkna ut det? :)
Eftersom sambon inte känner sig redo alls för barn så ska jag ringa abort mottagningen idag. Var otröstlig igår, idag känns det lite lättare men fortfarande fruktansvärt och jag är så ledsen. Så smiter ur här och tar bort appen ett tag på mobilen.
Önskar er alla lycka till med era graviditeter!
Jag plussade igår! Beräknad bf ca 22/2-18!
Jag och sambon är båda jätteglada men förvirrade som bara den (första barnet) skulle vara kul att prata med personer som går igenom liknande!
Fått foglossning åxå...
Bf 13/2 andra barnet.
Plågas av extremt illamående redan, någon mer som är illamående och har lite tips?
Vilka grupper är det som finns på fb? :) februarimammor 2018 hittade jag men hört att det finns någon till?
Vilka grupper är det som finns på fb? :) februarimammor 2018 hittade jag men hört att det finns någon till?