februaribebisar 2018
Här är en till som ska ha i februari. väntar nr 4a <3
Här är en till som ska ha i februari. väntar nr 4a <3
Grattis!
Väntar också 4an
Hur gamla är dina?
Mår alla så där toppenbra?
Jag är en sån som brukar bli otroligt dålig. Jag kan ligga i sängen och allt bara snurrar. Mår otroligt illa och trött.
Jag blir så otroligt dålig varje gång.
Hittills har jag inte känt något förutom trötthet. Men är inte så långt gången än heller...så det kommer väl snart allt skit :-/
Jag har glömt bort när man slutar vara så otroligt pinknödig hela tiden?!?!
Nu har jag börjat få foglossning. Hoppas det ger med sig en stund snart. Jag har haft det med dom andra barnen. Lite olika med olika barn.
Oj redan? Fy va jobbigt :-\ hoppas d ger med sig.
Hej allihopa! Hoppar också in här :) Plussade igår (och idag), första barnet. Har beräknad mens på fredag.
Sambon är i Portugal på surfsemester och kommer hem på lördagkväll, vi firar 3 år på tisdag. Frågan är om man kan hålla sig så länge med att berätta för honom ????
Mina symtom har typ försvunnit helt. Lite ont i tuttarna bara. Jag brukar annars bli tokdålig när jag är gravid.
Har inte blödigt något alls. Är det vanligt att få missfall utan att blöda? V6. Pinkar iofs en jäkla massa haha
Idag mår jag lite mer dåligt. Mår illa. Fy jag blir samtidigt orolig att jag ska bli så superdålig att jag inte kan stå upp. Brukar i vanliga fall bli så för mig. Allt snurrar och jag mår illa.
Jag går bara och väntar på mitt första VUL som är om två veckor (i vecka 9). Sist i vecka 11 på VUL fick jag besked om MA, embryot hade dött i vecka 9 ungefär, men jag hade kvar alla graviditetssymptom som kraftigt illamående och ömma bröst, så det kom som en chock. Så den här gången är jag så nervös för att det kommer bli ännu ett MA.
Äntligen har min svullnad i magen blivit bättre. Fortfarande lite svullen, men inte alls samma som tidigare. V8 idag
Fått foglossning åxå...
Foglossning är när gravidhormonerna i din kropp gör ligamenten i ditt bäcken mjukt och kan ge värk. Den värken/smärtan kallas foglossning. Det kan va ont i höfterna, ont i ryggen, värk i scanskota, värk i benen, ont på sidan i nedredelen av magen, ont i ljumskarna, ont i benet mellan benen ner till, tex. Många får någon form av foglossning mer eller mindre, men de finns också dom som slipper helt. Man kan också få foglossning i tidig graviditet eller mitten men sedan bli "frisk i slutet, om man har tur. Eller så kan bli åt andra hållet att man är sängliggandes under graviditeten och vissa har de även kvar efteråt i olika grad. För att berätta lite kort