Inlägg från: vad ska man heta |Visa alla inlägg
  • vad ska man heta
    3hjärtan skrev 2017-06-04 15:27:46 följande:

Grattis!

Väntar också 4an

Vad roligt. Hur gamla är dina andra? Jag har även 2 bonusar
  • vad ska man heta
    3hjärtan skrev 2017-06-04 22:03:59 följande:

Hur gamla är dina?

10, 7 och 3. Bonus på 11 och 14år. Min och killens första gemensamma
  • vad ska man heta

Mår alla så där toppenbra?

Jag är en sån som brukar bli otroligt dålig. Jag kan ligga i sängen och allt bara snurrar. Mår otroligt illa och trött.

Jag blir så otroligt dålig varje gång.

Hittills har jag inte känt något förutom trötthet. Men är inte så långt gången än heller...så det kommer väl snart allt skit :-/

• vad ska man heta
    JessK skrev 2017-06-06 17:33:40 följande:
    Jag mår ok. Något helt otroligt fruktansvärt trött bara. Haft lite huvudvärk. Å magen e svullen, å ömmar till och från . Även tuttarna ömmar lite.
    visst är det underbart? hahaha

på ett sätt är det skönt att må lite dåligt, då vet man at det händer saker :-P
  • vad ska man heta

Nu har jag börjat få foglossning. Hoppas det ger med sig en stund snart. Jag har haft det med dom andra barnen. Lite olika med olika barn.

• vad ska man heta
    JessK skrev 2017-06-11 08:37:39 följande:

Oj redan? Fy va jobbigt :-\ hoppas d ger med sig.

Ja det är hopplöst. Tror det var min 2a som jag hade det både i början och på slutet (har 3 barn)

Min mamma har märkt att hon är gravid genom att få foglossning. Så det kan tydligen komma supertidigt.

Blir det värre så ska jag gå och få nålar i örat som får sitta kvar. Det blir skitbra av det
  • vad ska man heta
    MMX86 skrev 2017-06-14 12:50:15 följande:

Hej allihopa! Hoppar också in här :) Plussade igår (och idag), första barnet. Har beräknad mens på fredag.

Sambon är i Portugal på surfsemester och kommer hem på lördagkväll, vi firar 3 år på tisdag. Frågan är om man kan hålla sig så länge med att berätta för honom ????

Absolut inte, han är sin partner, inte din mamma. Ring honom på en gång. Han förtjänar att veta samtidigt som du
  • vad ska man heta

Mina symtom har typ försvunnit helt. Lite ont i tuttarna bara. Jag brukar annars bli tokdålig när jag är gravid.

Har inte blödigt något alls. Är det vanligt att få missfall utan att blöda? V6. Pinkar iofs en jäkla massa haha

• vad ska man heta

Idag mår jag lite mer dåligt. Mår illa. Fy jag blir samtidigt orolig att jag ska bli så superdålig att jag inte kan stå upp. Brukar i vanliga fall bli så för mig. Allt snurrar och jag mår illa.

• vad ska man heta
    Greennorthernlight skrev 2017-06-17 09:19:14 följande:

Jag går bara och väntar på mitt första VUL som är om två veckor (i vecka 9). Sist i vecka 11 på VUL fick jag besked om MA, embryot hade dött i vecka 9 ungefär, men jag hade kvar alla graviditetssymptom som kraftigt illamående och ömma bröst, så det kom som en chock. Så den här gången är jag så nervös för att det kommer bli ännu ett MA.

Varför gjorde du ett vul i vecka 11? Hade du blödigt eller något?
  • vad ska man heta

Äntligen har min svullnad i magen blivit bättre. Fortfarande lite svullen, men inte alls samma som tidigare. V8 idag

• vad ska man heta
    Jordgubbarargott skrev 2017-06-25 12:42:25 följande:

Foglossning är när gravidhormonerna i din kropp gör ligamenten i ditt bäcken mjukt och kan ge värk. Den värken/smärtan kallas foglossning. Det kan va ont i höfterna, ont i ryggen, värk i scanskota, värk i benen, ont på sidan i nedredelen av magen, ont i ljumskarna, ont i benet mellan benen ner till, tex. Många får någon form av foglossning mer eller mindre, men de finns också dom som slipper helt. Man kan också få foglossning i tidig graviditet eller mitten men sedan bli "frisk i slutet, om man har tur. Eller så kan bli åt andra hållet att man är sängliggandes under graviditeten och vissa har de även kvar efteråt i olika grad. För att berätta lite kort

Tack, du var bra på att formulera
Svar på tråden februaribebisar 2018