Inlägg från: Anonym (Mikael) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mikael)

Rätt att skydda mina barn

Så du menar att stampa i golvet och slå i dörrar är skäl nog att han ska få sina barn kidnappade av sin mamma? Du gör väldigt mycket fel här och det kommer slå hårt mot dig i framtiden

• Anonym (Mikael)
    Anonym (Orolig) skrev 2017-05-26 12:03:08 följande:

Nej, alltså inte fysiskt. Men jag tycker det är jättejobbigt när han blir arg. Jag blir rädd när han smäller i dörrar och sånt. Sen ska han alltid hålla på och snacka bort mig och visa sig så himla smart och alltid ha rätt. Han pikar mig ibland också. Jag har mått jättedåligt över det så man kan säga att han skadar mig psykiskt. Då kan det väl ändå inte vara fel att han inte har barnen? Om han behandlar mig dåligt kan han lika gärna behandla barnen dåligt. 

DU riskerar att förlora vårdnaden om barnen när du håller på såhär.
  • Anonym (Mikael)
    Anonym (Orolig) skrev 2017-05-26 12:06:06 följande:

Vadå bli av med vårdnaden??? Nu har ju barnen inte ens träffat honom på så länge så de känner säkert inte ens igen honom längre. Hur ska de vara trygga med honom då? Man tar väl inte småbarn från sin mamma?! Inte en chans att jag blr av med vårdnaden. Jag vägrar lämna dom ifrån mig. 

Antingen så trollar du eller så är du väldigt ja, bakom flötet.
  • Anonym (Mikael)
    Anonym (Orolig) skrev 2017-05-26 12:13:14 följande:

Den stora är två år och den minsta var nyfödd när vi gjorde slut. Nej, jag har inte kidnappat dom?!

Det du har gjort räknas som kidnappning, herregud människa.
  • Anonym (Mikael)
    Anonym (Orolig) skrev 2017-05-26 12:18:02 följande:

Vad händer om jag inte kommer till tingsrätten? Vad händer om jag vägrar lämna ut barnen till honom om han får rätt att träffa dom?

Nä, detta är inte en trolltråd. Det är på riktigt. Jag fattar inte att jag ska behöva ha och göra med en man som jag är rädd för för att han ska han nån "rätt" till mina barn. 

Det är ERA barn
Svar på tråden Rätt att skydda mina barn