Inlägg från: hannap90 |Visa alla inlägg
  • hannap90

BIM Juni 2017

Evhb17 skrev 2017-06-04 09:58:29 följande:

Bim-6 idag...låååång väntan. Å jag brukar vilja vänta flera dagar efter Bim innan jag testat. Testade bim+10 med nr 1 och bim+5 med nr 2. Så om 2 veckor (om mensen inte dyker upp) tänkte jag testa mig

Oj duktigt av dig! Själv är man så ivrig haha! Några symtom? :)
    Lillafisfia skrev 2017-06-04 12:00:30 följande:

BIM 12-13 maj... Väntan är olidlig. Två missfall på raken bakom mig så har inget större hopp... Känner dock precis som vid tidigare graviditeter.. Plus att jag kontant går och småraprar "puffar" upp luft haha! Magen är bubblig som bara den också! 

Usch va tråkigt :( får hålla tummarna!!
  • hannap90
    Evhb17 skrev 2017-06-04 12:52:26 följande:

Jag är svullen i "mammamagen" och har haft lite molvärk konstant sen i tisdags typ. Men med mina två förra graviditeter så har jag haft väldigt ont i brösten i ett tidigt skede...tror jag. Man glömmer ju så snabbt. Det kanske inte kom förrän senare. Har lite halvspännande flytningar med. Vita och sega...nöstan trådiga. Själv?

Ja verkligen det gör man! Spännande, håller tummarna att de är något som växer där inne :) nej, hade ägglossning igår så får hoppas de kommer om några dagar!
  • hannap90

Börjat känna lite stickningar ner till och nästan lite mensvärkaktigt. Finns de ens möjlighet att känna något när ägget eventuellt fäster? :)

• hannap90
    Kickan81 skrev 2017-06-07 11:06:11 följande:

Bim på fredag men plussade stark idag. Trodde inte d skulle gå denna månad då jag hade så ont vid ägglossning så kunde knappt ha sex. Är så glad och hoppas på att allt går som det ska:)

Stort grattis! :)
  • hannap90
    Mammatil4trollungar skrev 2017-06-08 14:59:46 följande:

Alltså denna långa väntan till bim.. nio långa dagar kvar haha

10 dagar kvar här.. segt!!
  • hannap90
    Tumvante skrev 2017-06-10 07:48:42 följande:

Bim -3

Önskar att det går hela vägen nu!!!!

Jag vågar nog säga grattis! :) känns som det är alldeles för tydligt för att det ska vara ett spökstreck
  • hannap90

Vet inte om jag inbillar mig, men ikväll har brösten börjat spänna och har styva vårtor (vid icke upphetsning eller liknande) vilket jag aldrig har annars. Kan ju hoppas att de inte är inbillning och att det är ett symtom som tyder på graviditet :)

• hannap90

Så dum man är egentligen! Tog test nu ikväll, bim - 7. Såklart negativt. Varför tar man ens så tidigt? Haha.. suck! Men har lite smått illamående, spända bröst, finnar :(

• hannap90
    becca90 skrev 2017-06-12 09:33:17 följande:

Någon utav er som har onda bröstvårtor???

Jag känner typ en känsla av att de spänner och bränner litegrann.. konstig känsla, haha!
  • hannap90
    Mariiieee skrev 2017-06-12 14:27:21 följande:

Tog ett eftermiddag test med rfsu

Jag vågar nog säga grattis! :)
Svar på tråden BIM Juni 2017