BIM Juni 2017
Kan man tolka detta som positivt?!?!
Kan man tolka detta som positivt?!?!
Ja, här går det trögt... Beräknad äl imorgon, men stickorna ser sömniga ut. :/
Igår kände jag värk runt magen, men inte så mycket runt äggstockarna så vet inte riktigt vad det var. Annars så har jag inte känt någonting. Får ju alltid mina tydliga smärtor och vääldigt vattniga flytningar. Och när jag testar så blir det alltid en fin stegring och äl är som en klocka! Hmm.. kanske blir en sån där månad när kroppen hoppar över en ägglossning..
Börjar det bli positivt ? Den torra är från imorse
Jag slutade med mina minipiller 14/5 och har absolut ingen koll på mens och äl. Fick hem äl-test i måndags och testade direkt och sedan dagen efter.
Vad tror ni om min äl? Ser inte tillräckligt stark ut på översta. Kan det stämma att jag hade äl i helgen?
Tog ett test idag med. Och idag är teststrecket ännu starkare. När bör själva ägglossningen vara då? Jag är så dum på sånt här! Första gången jag använder ältest.
Första bilden från igår (samma som jag la upp igår)
Och idag :
Jag jag testade i onsdags också och det var ännu svagare
Jag jag testade i onsdags också och det var ännu svagare
Åh hoppas ! Vad kul för dig hoppas du plussar sen <3Det är så konstigt för med testlagrets så är det starkare men med gravidkollens så är dom svaga fattar liksom inte varför det är sån skillnad haha
Okej bra o veta för förra månaden visade gravidkollen ingenting förrän det blev maximal allt blev så stressat då! Ska sluta köpa därifrån då .. ska göra likadant som du nu då o se hur det blir