BIM Juni 2017
Hej!
Jag kikar in här då jag precis haft äl och nu är det bara att vänta. Första försöket denna månaden!
Hej!
Jag kikar in här då jag precis haft äl och nu är det bara att vänta. Första försöket denna månaden!
Hej, jag hoppar in här med. Har en son på 11 månader och vi har nu valt att börja försöka få till eTT syskon:) har bim i slutet på juni så får snällt vänta :)
Vad roligt :) min son är snart 11 månader, den 18e. Tyckte först att de va tidigt att börja försöka med syskon men vill ju ha nära i åldrarna så ;)
Inget fel på förskola, jag är själv förskollärare! Men så små barn har inte BEHOV av förskola. Familjen och tid med dom är viktigare. Vill dock påpeka att jag absolut inte menar att förskola skulle vara skadligt på något sätt. Min äldsta (11 år), skolade jag in när hon var ett, och älskade sin förskola från första dagen. Jag menar att de inte har behov av det. Och det är det jag menar när jag säger "slippa förskola".
Någon som vet hur tidigt någon har fått plus efter äl någon gång? Maken tyckte att jag kunde prova en vecka efter äl, men det är väl ändå bara onödigt?
Inser nu plötsligt att äl kanske redan var den 27, och vi hade inte sex förrän den 29 maj. I så fall är det kört väl?
Pms from hell idag, en vecka innan mens. Har dessutom ont i mammamagen. Blir nog inget plus här nästa vecka...
Bim på fredag men plussade stark idag. Trodde inte d skulle gå denna månad då jag hade så ont vid ägglossning så kunde knappt ha sex. Är så glad och hoppas på att allt går som det ska:)