Inlägg från: Grus grus |Visa alla inlägg
  • Grus grus

BIM Juni 2017

Hej!

Jag kikar in här då jag precis haft äl och nu är det bara att vänta. Första försöket denna månaden!

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Grus grus
    number2 skrev 2017-06-03 15:23:56 följande:

Hej, jag hoppar in här med. Har en son på 11 månader och vi har nu valt att börja försöka få till eTT syskon:) har bim i slutet på juni så får snällt vänta :)

Hej! Min dotter är också elva månader just nu! Också precis börjat försöka igen.
  • Grus grus
    number2 skrev 2017-06-03 22:02:11 följande:

Vad roligt :) min son är snart 11 månader, den 18e. Tyckte först att de va tidigt att börja försöka med syskon men vill ju ha nära i åldrarna så ;)

Jag kände att jag absolut inte ville vara höggravid en sommar igen. Förra sommaren var så varm när vi fick dottern. Och jag ska vara hemma till nyår och då drygar vi ut dagarna istället och skolar inte in henne alls. Så slipper hon förskola till hon är 2,5 år. Om det nu tar sig då alltså. Annars får vi göra om planerna!
  • Grus grus

Inget fel på förskola, jag är själv förskollärare! Men så små barn har inte BEHOV av förskola. Familjen och tid med dom är viktigare. Vill dock påpeka att jag absolut inte menar att förskola skulle vara skadligt på något sätt. Min äldsta (11 år), skolade jag in när hon var ett, och älskade sin förskola från första dagen. Jag menar att de inte har behov av det. Och det är det jag menar när jag säger "slippa förskola".

• Grus grus

Någon som vet hur tidigt någon har fått plus efter äl någon gång? Maken tyckte att jag kunde prova en vecka efter äl, men det är väl ändå bara onödigt?

• Grus grus

Inser nu plötsligt att äl kanske redan var den 27, och vi hade inte sex förrän den 29 maj. I så fall är det kört väl?

• Grus grus

Pms from hell idag, en vecka innan mens. Har dessutom ont i mammamagen. Blir nog inget plus här nästa vecka...

• Grus grus
    Kickan81 skrev 2017-06-07 11:06:11 följande:

Bim på fredag men plussade stark idag. Trodde inte d skulle gå denna månad då jag hade så ont vid ägglossning så kunde knappt ha sex. Är så glad och hoppas på att allt går som det ska:)

Grattis!
Svar på tråden BIM Juni 2017