Skrutt 83 skrev 2017-06-01 10:41:05 följande:
Spännande med äl-blödning, har jag aldrig haft! Var kanske ett riktigt guldägg som släppte! :) Här var äl troligtvis igår, positivt äl-test mån kväll fram till tis em sen blev det svagare igen. Vi sexade på natten till torsdag, natten till lördag, sen söndag, måndag och tisdag. Hoppas verkligen vi ska ha täkt upp bra men har lite ångest att vi inte fick till det även igår men borde ju ha räkt. Äl+1 idag och tiden seeeeegar sig fram, har tänkt testa på äl+9 så nästa fredag. Hopppas så himla mkt på denna månad, nu tycker jag det är vår tur att plussa!!
Jag trodde det var mensen som kom, hoppas på ÄL blödning annars vet i tusan vad det var, haha!!
Åh vad spännande! Jag skulle beställa ÄL test förra veckam men missade med tankar på annat och husrenovering osv, ganska skönt måste jag erkänna. Börjar jag testa blir jag nästan hysterisk och kan testa hur mycket som helst
Jag har INGA test hemma alls men kanske ska beställa några grav.test till nästa vecka.
Låter som ni täckt upp jätte bra!
Håller med dig!! Nu är det vår månad att få plussa!! Men förr eller senare ska vi också få glädjas