BIM Juni 2017
Hej! Hoppar in i denna grupp då mensen kom imorse! Så ÄL ca 9/6 och BIM 22/6. Känner mig lite lagom hopplös just nu men det är bara att på det igen, har en bokad tid på RMC denna månad vilket känns skönt! kram på er!
Hej! Hoppar in i denna grupp då mensen kom imorse! Så ÄL ca 9/6 och BIM 22/6. Känner mig lite lagom hopplös just nu men det är bara att på det igen, har en bokad tid på RMC denna månad vilket känns skönt! kram på er!
Är de någon mer som har ilningar eller svag smärta i äggledarna typ?????.. känns precis som innan äl eller mens men har precis haft äl för typ 4 dagar sedan och de är ett bra tag till bim ????.. mår jätte lustigt i kroppen. . Så trött att jag mår illa.. vilket jag iofs börjar görs om kvällarna ????
Så ledsen och besviken. Hade så mkt hopp för denna månad och tempkurvan ser exemplarisk ut. Tog cb på morgonen som även denna månad ger falskt hopp då det blir ett svagt svagt streck som uppkommer på en gång men är Spökstreck då testlagret visar tvärblankt. Är på äl+9 idag och inser att det bara är att ladda om för försök nr 6 efter mf i dec:
Usch så tråkigt! Men jag upplever att det är många här på fl som får spökstreck på cb early, börjar bli tveksam till det testet.... har du samma erfarenhet?
En liten fråga. Har i normala fall 37.0 i kroppstemperatur, men nu har jag 37,5. Kan det vara ett symtom? För känner mig inte sjuk mer än trött.
Har nu köpt en termometer för att mäta min temp varje morgon. Någon som mäter fler gånger under dagen/kvällen? :)
Känner att nervositeten börjar komma, bim den 25de...
Är ganska säker på att mensen kommer inom några dagar. Tempen droppade i morse och jag har menskänningar..
Är i chock!!!
Testet visar ett svagt men tydligt streck!!!!
Kan inte fatta det, att jag verkligen är gravid!!! :))))
Har tyvärr ingen bild. Ska ta nytt imorgon på morgonen iaf
hej Alla , skickar in en uppdatering, BIM imorgon, tog ju ett digitalt håromdagen som var positivt men tog igår en sticka som nu var betydligt starkare, men inatt har jag haft fruktansvärt ont, vaknade av detta och mådde illa av smärtan. I morse kom de lite blod när jag torkade mig och nu under dagen fortsatt med gryninga spottings (bruna). jag inväntar min mens då jag tror att min kropp inte kommer kunna hålla kvar denna graviditet, nytt försök nästa månad, efter att jag brytit ihop under helgen, ätit mängder med godis och kramat min man.....
Imorgon eller i helgen. Har haft lite oregelbundet. Är på cd 28 imorgon :)
spänningen stiger.... ingen mens, bim +2.... har symptom och mår purko, brösten har börjat sticka lite, ska testa imorgonbitti tänkte jag.... fick ett svagt + igår....