• Hjärt

Bf januari 2018 & stannar på fl

Ankan373 skrev 2017-07-06 21:47:28 följande:

Någon annan som studerar och väntar barn här?

Jag studerar! Blir mitt andra barn under studietiden :) Efter hösterminen har jag en termin kvar. Så det blir break på 8mån och sedan uppsats! :)
  • Hjärt
    Ankan373 skrev 2017-07-07 10:51:35 följande:
    Jaha! Jag har också två terminer kvar nu. Jag skriver uppsats i slutet av nästa (vilket känns bra när man kanske är tung och inte vill till skolan) sedan har jag en kandidatexamen inom socialt arbete i januari. Men för att få vara socionom (vilket jag utbildar mig till) så har jag en termin kvar sen. Men ser väl ut som att det blir att vänta 8 månader för mig med där och sedan köra på sista racet :D men jag är också rätt envis så kanske testar redan i januari att köra sista terminen ;)
    Ja det kan nog vara skönt! Läser kurser på distans slutet av nästa termin, känns också jätteskönt. Särskilt då jag har ett litet dagisbarn som skolas in i augusti.
    Jag läste totalt på 75% första terminen med min dotter och 150% terminen efter. Min sambo hemma från att hon var 4månader tills att vårterminen tog slut. Kommer nog att söka någon kurs att läsa under ledigheten och se om det går, men inte de kurser jag "ska" läsa. Tror inte att jag klarar med uppsats, med referenspunkt i förra föräldraledigheten. Min dotter sov endast i rullande vagn första månaderna och jag kunde knappt gå på toaletten. Hehe
  • Hjärt
    Mimipig skrev 2017-07-07 13:26:28 följande: