• Sabiinan

Bf januari 2018 & stannar på fl

NLVK skrev 2017-05-12 09:24:26 följande:

Åh vad roligt! :D

Norris skrev 2017-05-12 10:06:47 följande:

Åh så härligt!! =)

Ja och nu har vi bokat första mötet på onsdag kl 8:)!! Va spännande allt blev nu!!
  • Sabiinan
    ElisaR skrev 2017-05-12 13:59:45 följande:

Hej!

Jag har Bf 2018. Är i i vecka 5 (4+6) och kommer att göra mitt första UL 31 maj.

Jag är lycklig men samtidigt så orolig att det inte kommer att gå bra.

Grattis va kul :)!! Ja den där oros känslan blir man nog inte av med. När är du beräknad?

Finns det någon i trestads området?
  • Sabiinan
    ElisaR skrev 2017-05-12 14:40:36 följande:

Tusen tack ???????? Och jättestort grattis till dig! ????

Jag bor i Stockholm ?

Tack så jätte mycket :)! Okej jag bor i Vänersborg :)!!
  • Sabiinan
    mickipicki skrev 2017-05-12 15:27:37 följande:

Åh herre vad skönt!

Ja för första gången också!! Gud nu hoppas jag det håller sig såhär :)!!
  • Sabiinan
    Frassex skrev 2017-05-13 23:44:10 följande:

Jag har testat med graviditetskollens stickor varje dag sen äl +11, då var det jättesvagt nu är det ett starkt streck men verkar aldrig vilja bli lika starkt som kontrollstrecket, börjar undra om det ens går?! Kanske lika med rfsus?

Har också bf 16/1. Tog ett digitalt i onsdags, fick 2-3v. Tänkte ta ett till digitalt nästa helg, hoppas då på +3v så man vet att hcg ökar som det ska! Haft 2 missfall på raken så är sjukt nojjig då jag inte har nå vidare symtom heller!

Jag förstår dig!! Har haft 5 missfall på rak, all de gångerna har jag haft symtom som molvärk och illamående, trött osv. Men nu är jag gravid nu har jag knappt några symtom alls. Och i fredags fick vi se ett hjärta ticka som vi aldrig gjort tidigare :) så försök att njut av tiden!!! Vet hur svårt det är, vi påbörjade en utredning för många missfall och fick till svars att vi bara hade otur och sedan hände detta mirakel :)! Håller tummarna för dig!!
  • Sabiinan
    Frassex skrev 2017-05-14 11:40:24 följande:

Åh grattis till er, måste vart en fantastisk känsla att se ett litet hjärtat! :D

Känns skönt att höra att det inte bara är jag som inte känner nå vidare symtom. Hoppas verkligen det går hela vägen den här gången!

Tack!!! Ja en mäktig känsla verkligen :)!! Nej mina symtom visar sig knappt haha :) hoppas allt går vägen nu :)!!
  • Sabiinan

Var på ultraljud i vecka 7 och fick se ett litet hjärta slå :)) nu i vecka 11 (10+2) börjar bli overkligt att det gått så lång tid nu. Ska på mitt andra samtal nästa vecka. Herregud va tiden går både fort och långsamt när man tänker tillbaka på de andra veckorna :D haha. Hur mår ni? Jag mår förvånansvärt bra, haft en vecka med illameånde. Annars svagt illameånde i samband med när jag går i affärer och ser all den maten usch. Humöret och ont i ländryggen.

• Sabiinan
    mickipicki skrev 2017-06-24 20:37:29 följande:

Jag är i v 14 nu och har bara lätt ömmande bröst. Alla annat är borta. Normalt?

Det tror jag allt. Jag har lätt ömmandr bröst och förstoppad. Humöret är inte på topp heller :)
  • Sabiinan

Jag köpte hem en doppler för att se om jag kunde hitta något hjärtljud och det gjorde jag efter lite letande. Har vart jätte orolig därför att jag har 5 missfall på raken tidigare. V14 (13+2) :)!!

• Sabiinan
    Mimipig skrev 2017-06-28 12:09:21 följande:

Spännande! Jag kände aldrig något behov av en med sonen, men om man får en som inte rör sig särskilt kan jag tänka mig att det är skönt att ha. Eller som för dig med missfallsoron.

Ja jag trodde inte att jag skulle få något hjärtljud så här tidigt. Och det var verkligfn en härlig känsla att få det bekräftat :)
Svar på tråden Bf januari 2018 & stannar på fl