• djuze

Bf januari 2018 & stannar på fl

Norris skrev 2017-05-11 11:17:31 följande:

Nån som vet vad som hände med den andra tråden?
    Jag hittar inte den.

Hittar inte heller den andra måste ha tagits bort väl
  • djuze
    NLVK skrev 2017-05-11 14:56:11 följande:
    Grattis :)
    Direkt efter mitt inlägg så tänkte jag äsch jag bokar direkt. Så bokat nu. Och fick tid till hälsosamtal den 31 maj :)
    Har också första samtalet den 31 maj känns sååå långt bort haha !!
  • djuze
    annonymm skrev 2017-05-12 20:53:23 följande:

BF lista

Ber om ursäkt om jag missat någon!

annonymm BF 1/1-18

akma82 BF 1/1 -18

Sabiinan BF 1/1-18

Madden­19 BF 17/1-18

Mammandde BF 1/1-18

Norris BF 4/1-18

Knattenjansson BF 5/1-18

Granisen BF 6/1-18

Ehedman BF 9/1-18

elisar BF 12/1-18

NLVK BF 15/1-18

Pulvermos BF 20/1-18

Bf 2018.01.04
  • djuze
    FruA88 skrev 2017-05-12 20:19:02 följande:

Hej alla!

Grattis till alla era graviditeter <3

Jag fick detta resultat med ett CB Early på BIM-5 imorse. Kollar in här lite försiktigt då jag vill ha det bekräftat med ett digitalt test imorgon eller söndag (för tidigt att ta än).

Hoppas på att få hänga med här, men skulle även vilja hänga med på Facebook om någon vet någon grupp som startats där? Alltså hänga på båda ställena :)

Håller tummarna nu för att jag får "stanna här" :)

Hej vi har en hemlig grupp på fb som heter bf januari 2018

Sök upp juksela van schreven Pm mig och lägg till mig som vän så fixar jag in dig där tar sedan bort dig som vän när de är klart :)
  • djuze
    Fiijah89 skrev 2017-05-12 21:38:07 följande:

Hej!
    Är gärna med här ???? Bf 18/1 med fjärde barnet, var oplanerat och kom lite som en chock även om vi planerat in en fyra senare nästa år. Syskonen är 4,5 år, 3,5 år och minsta 15 månader!
    Är dock gärna med i en Facebook grupp om det finns någon sådan?

Vi har en grupp på fb som är hemlig
    Sök juksela van schreven lägg till mig som vän och skicka iväg ett Pm så lägger jag till dig i gruppen. När det är klart så tar jag självklart bort dig som vän

Med vänlig hälsning,
  • djuze
    ofverberg skrev 2017-05-12 20:53:25 följande:

Hej jag hänger gärna här, hängde i en annan bf januari men den blev borttagen. Så skönt att denna komma ?? bf är beräknad 1 januari än så länge. Är i 6+3. Har ett mf i bakgrunden som hände precis innan denna graviditet. Så håller tummarna att detta vill sitta i sig.. Jag undrar oxå om det är några som vill starta en fb grupp. Vara på båda ställena.

Har nu startat en grupp den heter Härliga bullar på fb. Den är sluten så att folk ska hitta den. Hoppas någon vill joina mig.

Hej hittar inte gruppen " härliga bullar "
  • djuze

Ser att de folk som lägger till mig på fb och har ingen aning om det är någon av er som
    Vill vara med i fb gruppen " bf januari 2018 " så lägger ni till mig som vän för att jag sedan ska lägga till er i gruppen så måste ni skicka iväg ett Pm också till mig. Gör ni inte det så accepterar jag tyvärr inte vänförfrågan.

• djuze
    ofverberg skrev 2017-05-13 06:46:13 följande:
    Hej vad konstigt. Men såg att dom prata om annan fb grupp. Sök dit så är vi flera. För just nu är det bara jag i min då den srartades igår. Annars pm Linda Öfverberg den mörkhåriga tjejen med fjärilar i bakgrunden så lägger jag till dig
    Har försökt o söka men hittar inte, ja den andra är jag admin på du är så välkommen ditt om du vill. Men nu måste vi acc och inte skriva mer om fb :)

Ska bli roligt och följas åt både här och andra grupper
  • djuze

Usch så ledsen jag är ! Fick göra ett VUL igår och jag har gått hela tiden och trott att jag är i vecka 7 men de kunde hon absolut inte se :(

Hon kunde inte se så mycket mer än bara en prick typ och skulle tippa mer på vecka 4-5 eller att graviditeten har avstannat . Hade första Röda dagen den 31 mars men vet inte vad jag ska tro länge helt förkrossad, 3 missfallet isåfall blir det för oss :(

• djuze
    Sandra610 skrev 2017-05-16 09:16:50 följande:

Djuze hur lång är din cykel? Min är 34 dagar och jag trodde jag hade allt rätt inställt men var hos barnmorskan och då flyttade hon bak oss en vecka :)

Jag har ingen aning /:

Hade MA i början av januari fick sedan mensen slutat av januari

Fick sedan inget hela feb fick tillbaka de 31 Mars hade då ca 3 dagar mens så har ingen aning är så orolig att de inte gått bra denna gång heller nu :(
  • djuze
    mickipicki skrev 2017-05-16 14:33:53 följande:
    Nej stackare!!! Vad för man nu? Avvaktar och ser?
    Ska tillbaka på vul nu på tisdag har sån ångest vågar inte gå :( vill inte mer
Svar på tråden Bf januari 2018 & stannar på fl