Bf januari 2018 & stannar på fl
Hej, jag hoppar gärna in i denna grupp. Är troligen i vecka 5 och har BF 13 januari. Har en dotter född 2014
Hej, jag hoppar gärna in i denna grupp. Är troligen i vecka 5 och har BF 13 januari. Har en dotter född 2014
BF lista
Ber om ursäkt om jag missat någon!
annonymm BF 1/1-18
akma82 BF 1/1 -18
Sabiinan BF 1/1-18
Madden19 BF 17/1-18
Mammandde BF 1/1-18
Norris BF 4/1-18
Knattenjansson BF 5/1-18
Granisen BF 6/1-18
Ehedman BF 9/1-18
elisar BF 12/1-18
NLVK BF 15/1-18
Pulvermos BF 20/1-18
När ska man ringa mödravården? Har ju två barn sedan innan men minns inte när jag ringde med dom. Är ju bara i v.5 (ca v 4+1) men kanske borde ringa direkt ändå??
Hej! Ja, eller hur man ska säga... Jag ringde till dom förra veckan och fick sån hälsosamtal den 26. Tänkte gå hos najaden. (Mitt emot rådhuset typ) gick där för 3 år sedan när jag väntade sonen. Och trivdes bra :) själv då?
Vad roligt! Världen är liten. Har du en pojke eller en flicka sen tidigare??:)
Minns ni som har barn sen innan vid vilken tidpunkt som barnmorskan på Mvc bokar tid för ultraljud? Gör dom det redan vid hälsosamtalet? Jag orkar inte gå till Mvc förrän efter sommaren eftersom jag inte är intresserad av hälsosamtalet så funderar på om jag måste boka tid för ultraljud själv för att hinna få en tid runt v 20!? Eller det brukar kanske inte va så långa kötider?
RUL idag och allt såg fint ut! Så skönt och roligt att se bebis! Jag är dock världens nyfiknaste men fick inte reda på kön då bebisen hade navelstängen mellan benen. Försöker acceptera att jag helt enkelt får vänta men åååh vad kul det hade varit att få veta lite mer om bebisen idag!