Bf januari 2018 & stannar på fl
6+3 är jag idag. Har sen tidigare 5 missfall, varv ett MA i november senast. Ska nu på fredag till sjukhuset på tidigt vul och håller tummat och tår att allt står rätt till. Inga barn innan heller!
6+3 är jag idag. Har sen tidigare 5 missfall, varv ett MA i november senast. Ska nu på fredag till sjukhuset på tidigt vul och håller tummat och tår att allt står rätt till. Inga barn innan heller!
Har ni mycket symptom?
Vul imorgon. Jag börjar allt bli nervös här nu. Jag hoppas få se ett tickande litet hjärta :)!!!!!
Starkt att ni alla delar med er av tidigare förluster/missfall! Håller tummarna för er alla. Fint med ett forum där vi kan stötta varandra och där ingen är ensam <3
Hej hej! Plussade idag med barn nr 3, hoppar gärna in här om det är ok Är kanske i vecka 3+4 nu (olika sidor säger olika konstigt nog)
Vad spännande!
kul vi har samma bf
hoppas på ett härligt tickande ljud!
Jag är idag i vecka 6, går in i vecka 7 imorgon (5+6).
Mina bröst ömmar och har väl växt en hel storlek. Får springa och kissa 3 ggr på nätterna och är hungrig 70% av tiden. Har fått små värkar i nedre delen av magen. Värk som känns som mensvärk att det likso. Drar ihop sig.. kan göra riktigt ont men de släpper ganska snabbt. Var på mitt hälsosamtal för 3 dagar sedan och då så barnmorskan att det bara var för livmodern växer, har ju inte fått någon blödning så hoppas det är ofarligt men såklart att man oroar sig lite när det gör ont. Min mage kan låta medel oxå och jag är ganska så gasig..
Åker upp och ner hormonellt oxå som tur är så är min pojkvän tålmodig för han får sig några omgångar.
Detta är mitt första barn och har inte riktigt vågat ta ut lyckan helt än eftersom det är en kritisk period. Ibland har jag trott att det är något fel på mig för att jag inte studsar av lycka men det är ju en stor förändring som ska hända så det är väl inte så konstigt att man är lite rädd..
Han har 2 barn sen innan och vi har inte sagt något än, får se hur länge vi kan hålla oss dom har tjatat om ett syskon så vill ju inte säga något om nåt skulle hända och sen behöva göra dom besvikna.
Ska bli kul att följa er och ha några att bolla grejer med under denna nya erfarenheten!
Oj, beklagar, men hoppas verkligen det ska gå vägen nu! Håller tummar och tår!!
Vi fick se ett litet hjärta picka :D!!!!!!!!! Gud vi är överlyckliga!!!