Inlägg från: Norinlisa |Visa alla inlägg
  • Norinlisa

Bf januari 2018 & stannar på fl

Hej hej jag är i vecka 5+0 och lite orolig,

Har liksom inte så mycket symtom, som med nr 1. Men nr ett hade jag spända stora bröst ett fruktansvärt illamående som höll i sig hela grav halsbränna extremt trött och hungrig ! Och helt tokig i vitlök ????

Men nu är det väldigt diffusa symtom tänkte att ni kanske kan lugna mig eller hjälpa mig lite ?

Gasig och dålig i magen i 4 dagar nu

Större bröst men inte så där spänd men dom är ju lite sladdrigare nu än med första ????Iof

Väldigt trött

Svårt att äta men inte illamående

Helt galen i fil ????

Värk i höfterna

Och svullen mage

Ni får en bild så ser ni verkligen vad jag menar med svullen mage ????

• Norinlisa
    Norinlisa skrev 2017-05-12 11:36:50 följande:

Hej hej jag är i vecka 5+0 och lite orolig,

Har liksom inte så mycket symtom, som med nr 1. Men nr ett hade jag spända stora bröst ett fruktansvärt illamående som höll i sig hela grav halsbränna extremt trött och hungrig ! Och helt tokig i vitlök ????

Men nu är det väldigt diffusa symtom tänkte att ni kanske kan lugna mig eller hjälpa mig lite ?

Gasig och dålig i magen i 4 dagar nu

Större bröst men inte så där spänd men dom är ju lite sladdrigare nu än med första ????Iof

Väldigt trött

Svårt att äta men inte illamående

Helt galen i fil ????

Värk i höfterna

Och svullen mage

Ni får en bild så ser ni verkligen vad jag menar med svullen mage ????

PS bf 18/1-18
  • Norinlisa
    JanuariBebis2018 skrev 2017-05-12 13:02:11 följande:

Hoppar in här jag med! :)

Första graviditeten, är i vecka 5. Bebisen är beräknad till 18/1 enligt preglife!

Är det någon här i tråden som bor i Örebro möjligtvis?

Men vad kul då är vi beräknad samtidigt ????
  • Norinlisa
    mickipicki skrev 2017-05-12 15:28:49 följande:

Hahaha, jag gillar inte fil annars men ätit en halv liter per dag

Samma här ???? Har du testat jordgubbs fil ???? Kan inte få nog av den ????????????
  • Norinlisa

Är det nån som kan lugna mig lite ?!? Känner mig så orolig, men sonen spydde jag från dag ett ömma bröst osv osv det var liksom så tydligt att det kändes onödigt med ett test Men denna gången känner jag mig inte direkt gravid var väldigt trött större bröst och kass i magen sen är de slut, tänk om nåt är fel

• Norinlisa
    Hjärt skrev 2017-05-12 18:34:01 följande:

Alla graviditeter är olika, bara för att första var på ett sätt betyder det inte att andra nödvändigtvis följer samma mönster. Säkert ingen fara! :) Är du ändå orolig kolla upp med bm.

Det har du rätt i ;) tack så mycket <3
Svar på tråden Bf januari 2018 & stannar på fl