Bf januari 2018 & stannar på fl
Jag hoppar också in, varit med i 2 andra fl grupper nu som tagits bort haha.
Jag är v. 5+6 (går in i v 7 imorgon. Varje vecka är en seger!)
Bf 4/1
Jag hoppar också in, varit med i 2 andra fl grupper nu som tagits bort haha.
Jag är v. 5+6 (går in i v 7 imorgon. Varje vecka är en seger!)
Bf 4/1
Jag är idag i vecka 6, går in i vecka 7 imorgon (5+6).
Mina bröst ömmar och har väl växt en hel storlek. Får springa och kissa 3 ggr på nätterna och är hungrig 70% av tiden. Har fått små värkar i nedre delen av magen. Värk som känns som mensvärk att det likso. Drar ihop sig.. kan göra riktigt ont men de släpper ganska snabbt. Var på mitt hälsosamtal för 3 dagar sedan och då så barnmorskan att det bara var för livmodern växer, har ju inte fått någon blödning så hoppas det är ofarligt men såklart att man oroar sig lite när det gör ont. Min mage kan låta medel oxå och jag är ganska så gasig..
Åker upp och ner hormonellt oxå som tur är så är min pojkvän tålmodig för han får sig några omgångar.
Detta är mitt första barn och har inte riktigt vågat ta ut lyckan helt än eftersom det är en kritisk period. Ibland har jag trott att det är något fel på mig för att jag inte studsar av lycka men det är ju en stor förändring som ska hända så det är väl inte så konstigt att man är lite rädd..
Han har 2 barn sen innan och vi har inte sagt något än, får se hur länge vi kan hålla oss dom har tjatat om ett syskon så vill ju inte säga något om nåt skulle hända och sen behöva göra dom besvikna.
Ska bli kul att följa er och ha några att bolla grejer med under denna nya erfarenheten!
Hej alla mina medgravida! Dundrade in i vecka 11 i fredags och det här är min första graviditet. För ca en vecka sedan började illamåendet och viss mat har jag svårt att behålla. Har varit riktig dålig i kistan i några dagar nu oxå..
Men till den viktigaste frågan jag har. För ca 3 veckor sedan började min hy balla ur helt. Det började med en del innefinnar runt hakan. Nu har det brustit ut i "knotter". Hela pannan är full, på sidan av halsen under öronen och på bröstkorgen är jag helt knottrig.
Någon som känner till dessa symptomen och försvinner dom? Finns de nå sätt att lindra? Blir ju tokig..