Bf januari 2018 & stannar på fl
Nån som vet vad som hände med den andra tråden?
Jag hittar inte den.
Nån som vet vad som hände med den andra tråden?
Jag hittar inte den.
BF lista
Ber om ursäkt om jag missat någon!
annonymm BF 1/1-18
akma82 BF 1/1 -18
Sabiinan BF 1/1-18
Madden19 BF 17/1-18
Mammandde BF 1/1-18
Norris BF 4/1-18
Knattenjansson BF 5/1-18
Granisen BF 6/1-18
Ehedman BF 9/1-18
elisar BF 12/1-18
NLVK BF 15/1-18
Pulvermos BF 20/1-18
Hej alla!
Grattis till alla era graviditeter <3
Jag fick detta resultat med ett CB Early på BIM-5 imorse. Kollar in här lite försiktigt då jag vill ha det bekräftat med ett digitalt test imorgon eller söndag (för tidigt att ta än).
Hoppas på att få hänga med här, men skulle även vilja hänga med på Facebook om någon vet någon grupp som startats där? Alltså hänga på båda ställena :)
Håller tummarna nu för att jag får "stanna här" :)
Hej!
Är gärna med här ???? Bf 18/1 med fjärde barnet, var oplanerat och kom lite som en chock även om vi planerat in en fyra senare nästa år. Syskonen är 4,5 år, 3,5 år och minsta 15 månader!
Är dock gärna med i en Facebook grupp om det finns någon sådan?
Hej jag hänger gärna här, hängde i en annan bf januari men den blev borttagen. Så skönt att denna komma ?? bf är beräknad 1 januari än så länge. Är i 6+3. Har ett mf i bakgrunden som hände precis innan denna graviditet. Så håller tummarna att detta vill sitta i sig.. Jag undrar oxå om det är några som vill starta en fb grupp. Vara på båda ställena.
Har nu startat en grupp den heter Härliga bullar på fb. Den är sluten så att folk ska hitta den. Hoppas någon vill joina mig.
Ser att de folk som lägger till mig på fb och har ingen aning om det är någon av er som
Vill vara med i fb gruppen " bf januari 2018 " så lägger ni till mig som vän för att jag sedan ska lägga till er i gruppen så måste ni skicka iväg ett Pm också till mig. Gör ni inte det så accepterar jag tyvärr inte vänförfrågan.
Usch så ledsen jag är ! Fick göra ett VUL igår och jag har gått hela tiden och trott att jag är i vecka 7 men de kunde hon absolut inte se :(
Hon kunde inte se så mycket mer än bara en prick typ och skulle tippa mer på vecka 4-5 eller att graviditeten har avstannat . Hade första Röda dagen den 31 mars men vet inte vad jag ska tro länge helt förkrossad, 3 missfallet isåfall blir det för oss :(
Djuze hur lång är din cykel? Min är 34 dagar och jag trodde jag hade allt rätt inställt men var hos barnmorskan och då flyttade hon bak oss en vecka :)