• akma82

Bf januari 2018 & stannar på fl

Hej hej.

Är på 6 + 1 idag och bf 1 januari enligt preglife.

Hade ett tidigt missfall i slutet på mars så hann inte få nån mens emellan jag plussa lite oväntat.

Har inte vågat ringa mvc än utan väntar till nästa vecka då det var denna veckan jag börja blöda i senast.

Har en son som snart blir 2 år sen innan :)

• akma82
    annonymm skrev 2017-05-11 21:26:02 följande:

Vet inte om detta är rätt men om alla fyller i sitt bf datum så klistrar jag in det i första inlägget när alla fyllt i 

annonymm BF 1/1-18

akma82 Bf 1/1 -18
  • akma82

Ok. Nu börjar illamåendet slå till på riktigt...

Vilket på ett sätt är skönt då jag inte alls kände av illamående vid mitt missfall i mars.

Denna graviditeten liknar mer min graviditet när sonen låg i magen...

Vaknar om morgnarna och känner mig ordentligt bakfull, vilket är en dålig kombination med en snart 2 åring i huset.

• akma82
    Lojjig skrev 2017-05-14 00:10:45 följande:

Någon som vill bekräfta/ stilla min oro?

Är i vecka 6 idag, tror jag (5+1)

Magen gör ont, spänd, gasig. Lite mensvärk typ.

Flytningar som är genomskinlig / lite vit, seg.

Väntar mig blod varje gång jag går på toalett. Har inget haft än dock.

Har barn sen innan, men så längesen att jag inte minns hur det var. Även haft missfall innan.

I övrigt mår jag bra, förutom trötthet och ömma bröst. Haha

Mina symptom kom igång på riktigt i v.7 först så är nog inte så konstigt att må bra så tidigt.

Nu känner jag mig bakfull varje morgon och mår illa om jag inte äter något med jämna mellanrum typ...
  • akma82

Fick lite brun flytning/gammal blödning på pappret när jag gick på toa på morgonen, min enda tanke igen är ett nytt missfall på g... :(

går in i v.8 imorgon.

Men förra missfallet började med rosa flytningar och inte bruna...

Hur som tänkte ringa mvc när dom öppnar i vilket fall för att boka tid.

• akma82
    mickipicki skrev 2017-05-15 13:24:14 följande:

Hur har det gått? Håller alla tummar på att det var normalt o ofarligt!

Nö möttes mest medt med att det är jättevanligt med bruna flytningar i början då det är vanligt blod så ta inte ut nått förskott....

Fick enbart tid till inskrivning den 31/5..

Så bara o vänta o hålla tummarna...Så jävla trist.

Har ju kvar symptom och tog ett billigt gravtest imorse som kom fram positivt på 2 sek så hormonerna är ju höga iaf, så det är inte som senast när de hade stannat av jättetidigt.
  • akma82

Då det är gammalt blod ska det stå och inte vanligt blod .... :)

• akma82

Det är spännande att hantera en 2 åring på morgonen o samtidigt vilja spy när man öppnar kylskåpet... Men men försöker se de som bra tecken på att det är som det ska ????

• akma82
    Hjärt skrev 2017-05-16 17:41:37 följande:

Haha ja jag brottades med spykänslan imorse när jag skulle byta 8månaders tjejens bajsblöja. Papper fullt i näsan klarade mig ur knipan denna gång :P

Jag hade lyckan imorse att sonen inte bajsa här hemma innan dagis, så slapp det dilemmat idag :P
Svar på tråden Bf januari 2018 & stannar på fl