• Norris

Bf januari 2018 & stannar på fl

Hej nu hoppar jag över hit :)
    Är i vecka 5+5 idag, bf 4/1

• Norris
    preggo02 skrev 2017-05-10 18:56:17 följande:

Hoppar in här jag med!

6+0 idag, BF 2 jan.. tiden går så himla sakta nu alltså!

Har en son på 2,5 år och minns att jag då tyckte att dessa 12 veckor kändes som en evighet!

Någon som har barn sen innan?

Jag har en dotter på 3,5 år.
    Har ni berättat för sonen? Vi har berättat och hon är överlycklig :)
  • Norris
    akma82 skrev 2017-05-10 20:29:23 följande:

Har ni mycket symptom?

Mina symptom är:
    - Ömma bröst
    - Spänningar i livmodern
    - Lätt illamående
    - Ingen aptit
    - Extremt törstig
  • Norris

Kan vi inte göra en BF-lista och lägga i trådstarten?
    Så blir det lättare att hålla lite koll =)

• Norris

Nån som vet vad som hände med den andra tråden?
    Jag hittar inte den.

• Norris
    anonymmmmhh skrev 2017-05-11 10:54:30 följande:

Hej på er,

Jag plussade för cirka 2 v sen och är gravid i vecka 7. (6+1) är 28 år har BF 2 Januari enligt preglife appen... Inga barn innan så blir min första bebbe, så detta är ju sååå kul, men man är ju dock sjukligt nervös över allt som kan gå fel också. Fick MF i februari i vecka 5 eller 6. Känns dock (oh så klyschigt) annorlunda denna gång, då jag sist bara gick omkring med sinnessjuk mensvärk och typ en konstig känsla i magen.. Nu går jag mest omkring med en ständig spya (ursäkta!) i halsen och typ bröst som är så ömma att d gör ont att duscha. Och trötthet, känns typ omöjligt att vara uppe längre än till 20.00 haha. Har även lite molande värk till och från, vissa dagar inget, andra känns det lite grann. Sist när jag fick MF kändes det verkligen som att något typ gick sönder inom mig då smärtan var så pass vass och ihärdig. Det var i princip så hela tiden (var typ preggo i en vecka) från det att jag plussade tills att det började blöda. Vad har ni andra för symptom? Hoppas ni mår superbra!

Välkommen!

Jag hade MF i januari och det kändes inte rätt då, känns helt annorlunda nu =)
    Ständig spya i halsen har jag också haha
  • Norris
    mickipicki skrev 2017-05-11 18:54:11 följande:
    Är du v 4+3 så kommer digital att visa 1-2 eller som mest 2-3 men inte 3+ (då är man ÖVER 5 fullgångna veckor)
    Men nästa helg kommer hon ju vara 5+5 typ. Då borde det väl visa 3+?
    Jag har aldrig riktigt förstått dom där digitala testen.
  • Norris
    Sabiinan skrev 2017-05-12 09:18:01 följande:

Vi fick se ett litet hjärta picka :D!!!!!!!!! Gud vi är överlyckliga!!!

Åh så härligt!! =)
  • Norris
    annonymm skrev 2017-05-11 21:26:02 följande:

Vet inte om detta är rätt men om alla fyller i sitt bf datum så klistrar jag in det i första inlägget när alla fyllt i Skrattande

annonymm BF 1/1-18

Norris BF 4/1-18
  • Norris

Nu är jag så svullen om magen att jag knappt vill visa mig bland folk. Jag ser helt seriöst ut som jag gjorde o vecka 27 med min dotter.

Svar på tråden Bf januari 2018 & stannar på fl