• Kroneet

Hur sent har ni plussat på gravtest??

Hejsan! Hakar på här. Har i alla år sedan jag fick mens haft regelbunden mens. Nu är jag inne på BIM 15 och ingen mens i sikte här heller!

Jag har väldigt ont i korsryggen, även 'växtvärk'träningsvärk' i nedre delen av ryggen, mkt flytningar som gjort många gånger att jag trott att mensen varit på väg! Men icke!... har gjort 2st vanliga CB test men dem visar - (negativt) ett på BIM +4 och +8... tog ett CB digitalt BIM +11 'Inte gravid' jag blir tokig!!!

En vanlig tid innan mensen ska komma har jag jätteont i magen och brösten, svullen och dålig i magen. Nu har jag precis fått ont i brösten, tkr dem är större? ???? och är för det mesta hård i magen..

Vi ligger ju väldigt nära varandra i dagarna! Vore kul att döljas åt. Skönt att se att man inte är ensam! Jag är nästan övertygad om att det är något där inne...känner inte alls igen min kropp!

Oroad tjej
  • Kroneet

Jag ringde och pratade med en barnmorska på UM i i fredags förra veckan.. men hon i princip tyckte jag var helt konstig som ringde för att mensen bara var sen x-antal dagar.. hon sa 'asså det görs inge förens mensen varit borta i ett halvår' hon ratade mig ditekt. Så kändes inte så välkomnande. Har köpt tester från RSFU 'tidiga tester' som ska känna av endast 10ml av HCG ämnet som bildad i kroppen... har kollat tabbeller och statistik på google om Hcg och där står det att ämnet kan vara väldigt lågt in till vecka 6 i grav sedan börjar det öka väldigt mkt (såg att CB's tester endast känner av 25ml) så är man väldigt låghormonad så är det ju inte jonstigt att dem inte känner av och man får minus????.. visar inte RSFU testerna något alls så blir det att ringa BM och som du försöka få till med ett ultraljud... orkar inte gå å vänta längre!! Vill bara veta. Känns som om det vore väldigt konstigt om man var skengravid! Jag menar va fan...läst mkt om det med men hoppas verkligen inte jag spelar ett så stort spratt med min kropp och med mitt huvud!

Hur gick det för dig hos BM? Vad sa dem? Det var idag du skulle dit eller läste jag fel..det var kanske imrn? ????

Orolig tjeje
  • Kroneet

Jag hade oturen.. min mens kom igår!! ???? så himla tråkigt... jag var helskengravid! Tydligen för mkt tänk

I huvudet och på så sätt så uteslöt jag mensen ????.. aja bara att gå på att inom smar framtid igen och hoppas på bättre resultat då!

Lycka till alla ni som väntar på era plus ?????

Hejar på er!????

• Kroneet

Oj va fan.. bara massa frågetecken när jag försöker skicka smilegubbar hahah

• Kroneet

Hade mens i 2 dagar sen bara försvann det?! Så himla knasigt... brukar alltid hålla i sig i 5-7dagar...

Lycka till hos gyn!! Jag håller tummarna och kikar in här i nästa vecka för å se hur det gått för dig!?

Svar på tråden Hur sent har ni plussat på gravtest??