Inlägg från: Cutiemommy |Visa alla inlägg
  • Cutiemommy

Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL

princess77 skrev 2017-06-18 19:17:24 följande:

Jag mår bra,läskigt bra! Har rejäl värk i livmodern och allt runt omkring men annars är jag pigg och illamåendet är som bortflyget.

Lite läskigt eftersom jag bara känner lite bubbel än så länge som jag är ganska säker är bebisen.

Försöker tänka att allt såg jättebra ut för 3 veckor sedan och lita på att allt fortfarande är bra. Längtar till UL som vi har den 18 juli, en hel månad kvar ;)

Förstår dig! Blir såklart lite läskigt om man har mått dåligt och plötsligt försvinner det ;) Men de kommer gå bra ska du se! Längtar också, mindre än 3 veckor men mer än 2 kvar här ;)
  • Cutiemommy
    vasg skrev 2017-06-18 20:33:08 följande:

Jaa jag med! Tror tiden kommer gå fort dock :)

När har du ul? :* ja det hoppas jag
  • Cutiemommy
    laetitia81 skrev 2017-06-19 09:52:13 följande:

Jag får riktigt ont i livmodern om jag anstränger mig för mycket (räcker typ med att cykla), mår faktiskt lite mindre illa, men är väl i princip lika trött. Barnen har sommlarlov nu och jag är föräldraledig så har fått sova mer iaf. så skönt.

Funderar på om man kan flytta Rul så det är typ i vecka 18 istället? Skulle vilja göra det innan vi berättar för barnen, om det går. Är så rädd att nåt är fel denna gången.. har fått fyra friska innan så borde inte gå att ha sån tur som fem? Är i vecka 15+2 idag.

I vilken vecka har du fått tid för RUL?
  • Cutiemommy
    _Lini skrev 2017-06-19 14:59:31 följande:

Skönt att höra att det är fler. Alltså herre, jag har visserligen astma men jag blir andfådd bara av att STÅ upp längre än 5 minuter! Bor 1 trappa upp och är helt färdig när jag är inne i lägenheten, haha!

Hahaha samma hör bor en trappa upp men måste ta hissen
  • Cutiemommy
    belletristik skrev 2017-06-19 17:43:37 följande:

ja, jag är också sjukt trött. känner mig jättesömnig på eftermiddagarna

Samma här! Kan ju knappast vara vaken på EM
  • Cutiemommy
    laetitia81 skrev 2017-06-19 18:07:02 följande:

Det ska väl vara v. 19+3 enligt senaste ultraljudet men jag är rätt säker på att jag egentligen har gått längre. Hade gärna haft typ exakt 18+0, om man nu hade kunnat få välja.

Vi har fyra killar (en är bonus) och en flicka (bara min) innan så jag hade allra helst velat få reda på könet innan också. Det räcker att man själv har en önskan. Jag slipper helst alla spekulationer i vad det kan vara.

Oj de va ju faktiskt ganska sent, men ring och be om en tidigare tid
  • Cutiemommy
    laetitia81 skrev 2017-06-20 09:55:33 följande:

Jag gjorde faktiskt det idag men dom hade inte en enda tid veckan innan. Ska försöka nästa vecka igen.

Nej herregud va jobbigt! Vilket datum var det du hade UL? Men tänk så här, du kommer vara i vecka 20, ju längre åt gången destu bättre ;)
  • Cutiemommy
    Nykär15 skrev 2017-06-21 14:02:14 följande:

Kan inte TS länka till en separat tråd för datum? Annars kommer hela flödet enbart bestå av detta då alla ska fylla i sina...så har man en länk där man kan gå in och uppdatera sig? Men det förutsätter att Cutiemommy gör det så den hamnar i trådstarten 

Hur gör jag det? Är ganska ny på familjeliv så kan inte så mycket
Svar på tråden Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL