Nykär15 skrev 2017-11-15 11:05:43 följande:
Åh vad nära!! Hoppas hon kikar ut riktigt snart! Så härlig målbild att ha henne bökandes på bröstet!
Toklängtar här med, men har 24 dagar kvar idag så det kan ju dröja än....har duktigt med förvärkar men inga som gör nytta så bara att vänta.
:) Ja, nästan första gången som jag faktiskt kunnat känna den den där riktiga glädjen över att det blir en bebis. På riktigt :D Har känts så overkligt hela tiden, o så långt bort. Nu kom bebisbubblan verkligen över mig, känner att jag egentligen bara skulle vilja dra mig undan hela världen o föda. allt annat blir så sekundärt o ointressant :)
Dagarna kommer gå snabbt nu, 24 dagar är ju jättekort. 23 idag då. O nu blir det väl vaginalt vad? Spännade :) <3
Jennys Bageri skrev 2017-11-15 21:20:25 följande:
Tack för inspirationen, det behövde jag känner jag. Det är en fin bild att se och känna. Jag har gått runt de senaste dagarna och oroat mig en massa men nu ska jag sluta med det. Bara tänka positivt och se fram emot mötet med vännen i magen. Vi har bestämt att gubben min ska vara hemma när det blir dags. Vi har ingen barnvakt så jag åker själv. De två senaste förlossningarna har jag känt att jag föder gärna själv men nu hade jag velat ha med mig honom. Aja,, ska peppa mig själv riktigt ordentligt nu istället!
Vad skönt att du inte känner dig så tung, men jag hoppas verkligen att du inte behöver gå över för det. Tänk vad nära det är nu, förstår att du längtar!! :)
Jag har också gått o oroat mig, för ev snitt om hon ligger i säte, dumma barnmorskor o hur det ska gå med en bebis mitt i stöket här hemma :) Men just nu känner jag att jag är redo, nu är hon välkommen :)
Kommer också föda själv, maken är i thailand o kommer inte kunna komma hem förrän i månadsskiftet, o så länge tänker jag inte vänta på att få föda :P
Men det känns bra faktiskt, har fött tre själv då vi som du inte hade barnvakt. På något sätt har jag kunnat gå in i mig själv ännu mer då o faktiskt tycket jag att bm varit mer uppmärksam på mina önskemål o liksom arbetat med mig, än då mannen varit med, även om han är super på sitt sätt. :)