Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL
Min lilleman tycker om att ha fötterna neråt han, spenderar större delen av tiden så... haha min Bm säger att jag nogvhar ett rymligt bäcken och att är därför han inte vänder på sig än, men att han säkert kommer göra det sen ändå, så jag ska inte fundera på det än, men är klart jag funderar haha Vill inte ha ett kejsarsnitt helst så får jag skulle jag nog vilja prova föda i säte isf trots att jag är förstföderska på det sjukhus jag valt kan man få det även som förstföderska om man uppfyller vissa kriterier, men som sagt ska ju inte fundera på det... hehe...
Jag är inte så orolig inför förlossning jag har läst på mycket mest för att ha nån koll på ungefär vad som ska hända och sen tänker jag att det kommer göra så ont så jag säkert inte ens föreställa mig det ändå, så varför försöka... haha Jag försöker ha mantrat att hålla mig lugn oavsett vad som händer, har lämnat över ALLT praktiskt på min man, jag har sagt att han får ta allt, alla diskussioner vad som än sker runt omkring mig är hans jobb att bara fixa, jag tänker fokusera på mig själv och han ska bara se till att jag får det jag vill ha, om det är smärtlindring, vatten eller en ny barnmorska haha Jag har inga såna typ "hur svårt kan det va" tankar utan tvärtom, jag tror det kommer bli skittufft och göra ont så det känns att jag ska gå sönder men jag ör helt övertygad om att jag ska fixa det ändå, på nåt sätt, och jag lägger ingen prestige i hur bara han och jag kommer ur det hela och mår bra