pollis skrev 2017-06-12 21:43:36 följande:
Imorgon ska vi på första ultraljudet, är då i v 12+2. Är så sjukt nervös, känns som det kommer va nåt som är fel. Är det nån annan som känt såhär utan uppenbar anledning?
Jag kände så förra gången, dagen innan KUB var jag ledsen och nere, min kille undrade vad jag var nervös för. Att den är död sa jag...nej nej sa han, såklart inte! Men det var den. Vet inte om jag nånstans visste eller kände det på mig...fruktansvärt var det. Men hade inte lyckats få in hjärtljuden med dopplern, men vet att de kan vara svåra att hitta. Kan vara så nu med, vissa dagar ligger den med ryggen neråt, då får jag ta en paus och kolla igen senare och då har jag hittat dem. Men denna gången har jag inte haft den nervösa känslan när det händer, kanske för att jag även kan känna hur den rör sig.
Men du ska se att det går bra, är helt naturligt att vara nervös och orolig inför UL, jag har varit det varje gång nu utom det sista som jag gjorde på 12+2 faktiskt, för då hörde jag hjärtat slå bara 30 minuter innan vi kollade....
Vilken tid ska du dit?