Inlägg från: KajsaStina123 |Visa alla inlägg
  • KajsaStina123

Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL

Hej på er!

Jag hoppar in här, vi har en liten som är beräknad till 11 december. Så är i v 29 nu då.

När är ni andra beräknade?

Detta blir vårt 3.e barn och är så efterlängtat. Har en 9 åring och en 7 åring också. Så det känns som om det är på gränsen till en sladdis !

• KajsaStina123
    mrshudson75 skrev 2017-09-24 10:07:44 följande:

Hej, så kul med en liten sladdis :)

Jag väntar sjuan här :)

Är i vecka 32, blev framflyttad vid ul så är beräknad i slutet av november <3

Wow nr 7!! Grattis
  • KajsaStina123
    princess77 skrev 2017-09-24 09:00:20 följande:

Välkommen! Är beräknad till 13 dec och är också i vecka 29.

Har en 6,5 åring hemma så detta är också en efterlängtad sladdis

Vad mysigt , Grattis till er lilla sladdis
  • KajsaStina123
    Treasures skrev 2017-09-24 10:11:10 följande:

Välkommen!

Vi väntar också på trean med BF 15/12. Våra tjejer är snart 8 och 4 1/2 år.

Vad mysigt, ska bli spännande att få ett 3.e barn. Känns lite overkligt
  • KajsaStina123

Tänk vad man går och väntar, är i v31+1 idag och önskar det var dags. Men några veckor till får man vänta... vi har bf 11 december, och det är full fart där inne. Känns som om bebis sparkar åt alla håll. Har era bebisar fixerat sig el lagt sig tillrätta? När brukar dom göra det? Har 2 barn sen innan men kommer inte ihåg hur det var! Läste att ngn av er var i flyttkaos nu, själv är vi inne i renovering! Inte det bästa just nu känner jag. Men det ska förhoppningsvis vara färdigt innan det är dags.

• KajsaStina123
    laetitia81 skrev 2017-10-05 10:37:19 följande:

Mina har aldrig gjort några helomvändningar efter 33+0. Så det har jag som riktmärke själv, skulle hon plötsligt ligga i säte efter det skulle jag fått panik tror jag. Men däremot fixerad kan ju ta lång tid som omföderska så det oroar jag mig inte för. Vi har bf nästan exakt samma dag då, :) 10e har vi. Men jag räknar med nån vecka innan för så har det vart för mig innan.

Okej, ja då hoppas jag att denna vänder sig rätt snart också , jag hoppas nästan på att det blir tidigare än bf, 1a grav gick jag över 2 veckor och 2a grav kom hon 2 veckor innan bf, så jag hoppas att denna kommer innan, men bara för att jag vill det så gör dem säkert inte det .
  • KajsaStina123
    Nykär15 skrev 2017-10-05 16:46:36 följande:

Jag har BF 9/12 och är v 30+4, hur kan du vara längre gången om du ska ha efter mig? :)

Min snurrar runt hej vilt, vände sig flera ggr på ul förra veckan, så den har inte intagit någon position ännu. Min första låg i säte från ca v 35+ och andra kollades med ul v 37 då de var osäkra på läget, då låg han med huvudet nedåt.

Ska på ul v 35+1 så det blir spännande se hur liten ligger då.

Vad konstigt att det var på det sättet!? Ngn av oss som är "felräknad"?!

Jag ska på ul om 2 veckor så ska bli spännande att se hur liten ligger, bm känner inte riktigt det än.
  • KajsaStina123

[quote=78075052][quote-nick]KajsaStina123 skrev 2017-10-06 02:41:41 följande:[/quote-nick]Vad konstigt att det var på det sättet!? Ngn av oss som är "felräknad"?!

Jag ska på ul om 2 veckor så ska bli spännande att se hur liten ligger, bm känner inte riktigt det än.[/quote

Hej igen, kom på nu att beräkningen är ju "dubbel" på ett sätt, så är du i v 30+någon dag så har du gått in i v 31.

• KajsaStina123
    Nykär15 skrev 2017-10-05 16:46:36 följande:

Jag har BF 9/12 och är v 30+4, hur kan du vara längre gången om du ska ha efter mig? :)

Min snurrar runt hej vilt, vände sig flera ggr på ul förra veckan, så den har inte intagit någon position ännu. Min första låg i säte från ca v 35+ och andra kollades med ul v 37 då de var osäkra på läget, då låg han med huvudet nedåt.

Ska på ul v 35+1 så det blir spännande se hur liten ligger då.

Citerade mig själv så gör igen , jo jag kom på att beräkningen är ju "dubbel" på ett sätt. För är du i v 30+ ngn dag så har du gått in i v 31.
  • KajsaStina123
    Nykär15 skrev 2017-10-06 10:44:52 följande:

Ja jag är i v 31, idag 30+5 så jag tror det är du som säger lite fel, du borde med vara i v 31, men 30+3 nu då och inte 31+3

Japp såg nu att jag skrev fel, v31 men 30+1 skulle det stå där. Snurrigt ibland med dessa gravid hormoner...
Svar på tråden Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL