Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL
Är det bara för första barnet i denna tråden? Väntar andra bf 24 dec :)
Är det bara för första barnet i denna tråden? Väntar andra bf 24 dec :)
Välkommen!
Nej vi är flera här som väntar syskon, för mig är det tredje barnet.
Blivit erbjuden ett jobb, tillvidaretjänst efter provanställning. En chans för mig som inte har rätt utbildning, hade aldrig fått ett sådant erbjudande om det inte var för att jag varit mkt där och hjälpt till/jobbat extra. Är i v 11, och det syns typ redan. Jag känner att jag vill vara ärlig och säga som det är, gör jag fel? Tror att de kommer vilja satsa på någon annan mer kvalificerad, det är trots allt lång upplärningstid och jag ska ju gå på ledighet i december.
Fick svar på NIPT precis och bebisen är FRISK!!! Så otroligt lättad och lycklig att det inte går att beskriva med ord!! Nu kan jag nog börja njuta på riktigt och våga tro på att det nog faktiskt blir en liten kring Lucia
Sitter lite i samma sits som du.... precis börjat på ett jobb och håller på lära upp mig på olika av deras distrikt och dom är så gulliga och glada att ja börjar jobba hos dom. men de stora bekymret är ju att när och hur ska ja berätta... Ja vill säga som de är samtidigt ändå vänta till Rul vid v19 är gjort pågrund av att vi förlorade våran dotter i sep i fjol pågrund av att hon hade ett allvarligt hjärtfel som dom då såg på ul och vi blev då flyttade från v 19 till v16... så de va en tuff resa i 4v med olika kontroller och prover innan vi fick slutliga domen om hur framtiden skulle se ut och så.... Vi valde att avbryta i v 20+1 :"( så vill nu bara vara helt säker att denna gång komma gå bra innan man säger för mkt liksom..
är så kluven hur ja ska göra... ?! är i v10+6 idag. kan tillägga att gjorde ett tidigt rul v 8 då såg man bara att hjärtat slog.. men man kunde inte se mera om exakt hur de utvecklat sig förens v 19 typ...
Nån mer än jag som fortfarande mår riktigt illa?
Vecka 13 imorgon och det har inte blivit det minsta bättre.. Kräks inte men är konstant illamående :( Det enda som hjälper är att småäta.
Jo det gör jag, men föder nästan hellre i bilen än på Östra som det är just nu. Mina har med vart snabba men hoppas på att hinna om vi åker direkt.Mina har vart punktliga, första på BF och andra 13 timmar före BF :)
Borås :) men Varberg ska vara bra med :)
24/12 men har inte gjort UL än :)
Åh låter skönt med spökveckor tycker jag! Jag behöver verkligen ett break från mitt illamående som mentalt tar helt slut på mig.. Jag orkar liksom inte mer. Mår illa konstant dygnet runt. Allting handlar om vad jag möjligtvis ska kunna äta eller inte äta. Mitt hem ser ut som skit då jag inte orkar någonting. Orkar inte umgås med barnen eller min man. Verkligen avskyr att vara gravid