Jennys Bageri skrev 2017-05-11 23:09:42 följande:
Idag gick jag in i v .9 och har fem barn här hemma. Äldsta är 9 år och sen kommer resten + valpen också om den nu räknas. Jag tycker det har gått bra ändå, jag orkar ju inte allt jag förväntas ska göra här hemma och hinner inte göra allt i samma tempo längre. Men det flyter på och jag försöker njuta av bebismagen samt att vila så fort jag får en lucka. Men igår och idag har det varit hemskt. Trötthet samt illamående kan jag hantera, jag är rätt hårdhudad och gillar att vara igång. Men jag tror hormonerna har spökat. Arg, irriterad, less,, apatisk stort behov av att ha det lugnt och tyst runt omkring mig. Haha,, det är ju bara att glömma, har jobbat på med bullbak, all tvätt osv. ändå, men jag har nog inte varit så rolig och busig som jag brukar vara.. Saknar mig själv just nu och hoppas på en bättre dag i morgon!!
jag känner med att jag går på ändå som jag brukar i vardagen men känner innerst inne att jag helst av allt skulle velat vila..sen får jag dåligt samvete om jag bara lägger mig på soffan utan att umgås med mitt barn..så mycket känslor i detta..
Jag upplever att jag känner av växtvärken tydligare denna gången speciellt eftersom jag inte får vila..upplever även att illamåendet är värre när jag sovit sämre och varit igång mer..