Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL
Har nästa tisdag. Då är jag i vecka 12 men antar att jag "går tillbaka" två veckor eftersom beräkningarna är efter sista mens första dag. Så nervös (mest för blodproven jag ska ta imorgon)
Har nästa tisdag. Då är jag i vecka 12 men antar att jag "går tillbaka" två veckor eftersom beräkningarna är efter sista mens första dag. Så nervös (mest för blodproven jag ska ta imorgon)
Man räknar ju alltid efter sista mensens första dag och sen på hur lång cykel man har, så då borde du ju inte flyttas? Jag hade sista mensens första dag 8/3 och är enligt mina beräkningar 8+1 idag vilket även stämde med VUL
Jag hakar också på här!
V. 10 (9+2) bf 3-4 december (apparna säger lite olika) jag är 34 och det här är mitt första barn.
Har inskrivning på Onsdag nästa vecka så vet inte när jag har ul och sånt än då vi ska boka in det då
Blir mitt första. 37 år.
Smyger åxå in här (då jag inte känner mig bekväm på FBgruppen än). Gick in i v 10 (9+0) idag. Gjorde tidigt ultraljud på MammaMia i onsdags och allt så normalt ut, ett litet hjärta som slog kunde ses.
Är 39 år och första gången för mig.
Hm, vet inte men blev tillsagd att ringa Kvinnoklinikens avdelning och boka det och att det fick man boka själv. Kanske missförstod jag och får bekosta själv men jag tänkte att eftersom jag är i en sk "riskålder" då jag blir 40 i höst att det är något som ingår. Hursomhelst så är det bokat och kostar det så får jag väl lov att betala själv...