Söker fler som har/haft upprepade missfall
Tack för svaren. Ja, det är jobbigt när man har gått så långt. När andra tycker att man kan pusta ut efter 12 veckor så känner jag istället att det är då de oroliga veckorna börjar för min del. Hur kollar de om man har lätt att få proppar i moderkakan? Vi var på utredning efter andra MA för jag hade haft ett tidigt missfall då med. De tog en massa blod från oss och kontrollerade anlag för kromosomavvikelser, ämnesomsättning/sköldkörteln mm men allt såg bra ut. De tycker dock att det är konstigt med så hör många sena så denna gång ville de kolla upp mer saker nu efteråt. De har tagit fostervattenprov för att leta efter eventuella kromosomfel, de skulle kolla i vattnet om det var tecken på någon infektion och de skulle obducera fostret denna gång för att leta efter missbildningar. Tack för tipsen om mediciner med, vad gör dessa mediciner? Tar man det inför nästa gång? Får läsa på lite mer om det. Men eftersom vi redan har två barn kanske jag bara låter det vara, blir jag gravid igen så blir jag och förhoppningsvis kan det gå bra igen. Får se om de hittar något i det dem skulle kolla också.